Neden iyi insanlar yalnız kalır ve sevilmez?

Arkadaşlar ben cevremde tanıdığım herkese arkadaşlarima hep iyi davrandım, onlarin dertlerini kendi derdim bildim canimi disime takip kosusturdum hem maddi hem de manevi. Bir kere olsun yeter demedim. Hep deger verdim, usanmadan dinledim yardim ettim. Ama sonunda hep ben kötü oldum. Hep silinen üzülen taraf ben oldum. Iyi insanlar neden sevilmez de aptal yerine konulur. Yalnız kalır Bundan nasil kurtulabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden iyi insanlar yalnız kalır ve sevilmez?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden iyi insanlar yalnız kalır ve sevilmez? Bdndjd
Neden iyi insanlar yalnız kalır ve sevilmez?
Cevapla