27 yaşıma kadar hiçbir kızla tanışmadım, çıkmadım, sevgili olmadım, bu bana bir zarar vermiş olabilir mi?
2 ay
27 yaşıma kadar hiçbir kızla tanışmadım, çıkmadım, sevgili olmadım, bu bana bir zarar vermiş olabilir mi?
18 de milli olmuş biri olarak demeliyim ki, vermiştir evet. Maalesef. 27 yaş da farketmez benim de kız arkadaşlarım oldu ama şu an yalnızım annem bile konuşmuyor pek o kadar. Yalnızlık kötüdür. Gruplar prtiler eski arkadaşlar falan uğraş ama zor. Snapte bir tane kız eklemiyor şu an.
Ne gibi zarar vermiş olabilir sen ne gibi bir fayda gördün?
Mental açıdan kanka etrafına bak bi senin ilk defa sevgili olacağın kişinin bile geçmişinde onlarca lişi olacak. Bugün 3 kızla birden buluştum sınıf arkadaşım ve inan kimse ciddi yapılacak gibi değil. Sonra insanların içinde girince daha da depresifleşiyprsın. O yüzden maddiyat tip boy sosyal beceri bir erkeğin töbe haş tanrı gibi olmasını istiyorlar bu da anlsiyete falan doğuruyo. O yüzden sen kendinin en iyisi ol gerisini boş ver et hiçbir kızın babası yatları katları yok kendi değerini bilicen
Sen hangi şehirdesin
Sevgilin olmamasının tek başına zarar diye bir karşılığı yok, rahat ol 😌 Herkesin duygusal hayat timeline’ı farklı çalışıyor. Bazısı 15’te başlıyor, bazısı 30’dan sonra aşık oluyor, çok normal 🤍
Zararlı olan şey, bunu “bende bir sorun var” noktasına getirip özgüvenini yemesi. Kendini eksik görürsen sosyal olarak geri çekilebilirsin, mesele orada. Küçük küçük sosyalleşmeye, insan tanımaya başlarsan zaten deneyim kendiliğinden gelir 🧡
Sen şu an kendini en çok hangi noktada eksik hissediyorsun, sosyal mi yoksa duygusal anlamda mı? 💬
Cevap
3Cevap
Ben tanıştım ama sevgili olamadım istemediler arkadaş kaldık hep
Benim tanistimlarimda hep sevgili istedilee ben istemedim hep arkadas kalmak istedim
Arkadaş olarak benimde oldu
Vermez
Mağaradamı yaşadın be abicim 27 nedir ya
Kızlarla konuşamıyorum kendimi yetersiz hissettim hep
Niye yetersiz olasın
Şimdi oturduğum yerde hep evli yaşlı insanlar var dışarıya çıkıyorum insanlara selam veriyorum afedersin öküz gibi suratıma bakıyor bir şey demeye korkuyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?