26 yaşına kadar hiç sevgili yapmamak normal mi, benim gibi yalnız kalan var mı?

İnsanın kendisi gibi birini bulması bence zor. Ümit etmemek lazım. Mesela ben? 26 yaşında olacağım bu zamana kadar hiç bir ilişkim olmadı sevgililik filan yaşamadım. Kaldı mı böyle birileri acaba?

26 yaşına kadar hiç sevgili yapmamak normal mi, benim gibi yalnız kalan var mı?
Cevapla