24 yaşına gelip hiç aşk yaşamamış olmak normal mi, hep yalnız mı kalacağım hissi yaşayan var mı?

24 yaşıma gireceğim üniversite bitti. Hayatımda ne lise aşkı yaşadım ne üniversite aşkı yaşadım. Şimdi de kpss çalışıyorum. Yani kimse olmayacak gibi hissediyorum ve duygusal boşluğa düşüyorum. Bazen Allah'a gelecekteki eşim için dua ediyorum tabi ama hayatım galiba monoton geçtiği için hep böyle geçecekmiş gibi geliyo

24 yaşına gelip hiç aşk yaşamamış olmak normal mi, hep yalnız mı kalacağım hissi yaşayan var mı?
Cevapla