29 yaşında hiç sevgilim olmaması beni sorunlu biri mi yapar?

bir kişiyle sevgili olup o kişiyle ciddi ilişki kurarak evlenmeyi hayal ediyordum. ama o ciddi kişiyi bulamadım. ve erkeklerden hep uzak durdum. şimdiye kadar hiç sevgilim olmaması bana normal gelmiyor. bu yaşa kadar muhakkak birisi çıkardı karşıma ve ciddi ilişki ile evlenmiş olurdum. kendimi bu saatten sonra hep sorunlu gibi hissedicem sizce de sorunlu değil miyim? sonuçta 30 yaşına geldim bu şekilde?

29 yaşında hiç sevgilim olmaması beni sorunlu biri mi yapar?
Cevapla