bir kişiyle sevgili olup o kişiyle ciddi ilişki kurarak evlenmeyi hayal ediyordum. ama o ciddi kişiyi bulamadım. ve erkeklerden hep uzak durdum. şimdiye kadar hiç sevgilim olmaması bana normal gelmiyor. bu yaşa kadar muhakkak birisi çıkardı karşıma ve ciddi ilişki ile evlenmiş olurdum. kendimi bu saatten sonra hep sorunlu gibi hissedicem sizce de sorunlu değil miyim? sonuçta 30 yaşına geldim bu şekilde?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bence olaya böyle bakmayın hanım efendi. Bu çok bilinmeyenli bir denklem gibi. Şöyle ifade edeyim.
Eğer sizin tarafınızdan bakarsak:1- ilişkiniz olmadığı için daha dikkatli ve çevreye karşı verdiğiniz enerji kapalı, anlaşılmaz, ilişki kurmaya meyilli olmayan gibi anlaşılabilir
2- Belkide çok güzelsiniz ve genelde güzel kadınlara ulaşmak çoğumuzun gözünde daha zordur. Başkalarının bakışını bilmem ama benim gözümde öyle, yani uzak dururum. Yani haddimi bilirim.
3- Eğer hep olumsuzsanız dışarı da böyle yansır. Olumsuz enerji vermek. Olumsuz düşünmek veya olumsuz kelimeler kullanmak zararlı olabilir ki bende bunu yaşadım sık sık
4- Etrafınızda genel olarak doğru çevre olmayabilir. Daha çok erkek veya daha çok kadın ki bu insanlarında belli bir kalitesi olmalı. Zira hepimiz çevremizdeki insnalarıb ortalamasıyız.
bunların yanında birde erkekler tarafından ifade edeyim ki sübjektif olabilir. Kendinize göre yoruma açıktır:
1- Bir erkek size gelip açılamıyor ise, sizin muhabbetiniz için bir fırsat bulamamıştır ki genelde düzgün yaşamı ve tek ilişki ve eşliliği hedefleyen erkeklerin hepsi sizin gibi çok dikkat eder. Dolayısıyla bu bizim içinde bir denge ve tercihi doğru yapma hassasiyeti. Yani o kişi ve o enerji ile karşılaşırsanız anlarsınız.
2- Artık maalesef ekonomik sebeplerden, kadınların beklentilerinden, kültürel yozlaşmadan dolayı erkeklerinde bir çoğu kendini geri çekti ve bir çoğumuz isteyerek veya zorla bekar hayatı yaşıyoruz. Tercih edeceksekte maalesef yurt dışı tercih edilmeye başlandı.
3- Artık erkeklerin çoğu maalesef gayrimeşru ilişkilere çok rahat ulaşabiliyor dolayısıyla sizin gibi ciddi ilişki isteyen kadınlar ile uğraşmayı bırakın evlilik gündemlerinde değil, yüzeysel ilişkiler yeterki geliyor. Sorumluluk almak istemiyor erkekler.
4- yukarıdaki kadınlar için olan şey erkekler içinde geçerli. Doğru çevrelerde bulunmadığımız zaman bu daha zorlu bir süreç oluyor. Bunlarda bizi etkiliyor. Açıkçası arkadaş çevrem hep iyiydi ama benimde nasip olmadı. Ama bu madde çoğu kişi için geçerlidir diyebilirizBunların çok dışında genel iki taraf içinde güven meselesi var. Kesinlikle bu güvenilir deyip kendinizi bırakmayın zira insanların içinden farklı şeyler geçiyor ve ortaya çıkıyor. Bulamaz değilsiniz sadece zamanı vardır ve elbette sizi bulacaktır. Allah hakkınızda hayırlarlısını nasip etsin. 🙏🙂
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. hmm aslında yaptığın şey dine göre yaşamk ve doğru su bu.. ahir zamanın sonuna gidiyoruz ve hadislerde söylenen şey işte bu = "“İnsanların üzerine öyle bir zaman gelecek ki, dininin gereklerini yerine getirme konusunda sabırlı/dirençli davranıp Müslümanca yaşayan kimse, avucunda kor ateş tutan kimse gibi olacaktır.”
Sen ve çabalayan çoğu Müslüman artık bu zamanda bu ülkede bu sistem içinde avucunda kor ateşi tutmak için çabalıyorlar..
Sende bir sorun yok ahir zamanın sonuna gidiyoruz ve artık içinde yaşadığımız
modern dinsiz kapistalist bol medeni şehir hayatı sistemi çöküyor ,
bu noktadan itibaren KÜRESELCİLER konusunu açmam gerekiyor = Küreselciler denilen Deccal'ın tarikatı (şaka değil gerçek! ve çok ciddi!) Yeni-Dünya-Düzeni denilen bir düzen kuruyorlar bu yeni dünya düzeninde insan nüfusunu azaltacaklar ve bunu he rülkede yapacaklar, bizim ülke bu projede öncü ve Lider olarak gidiyor :-) (şaka değil gayet ciddi ve gerçek!) Pari sİklim anlaşması da KÜRESELCİlerin bir projesidir detaylara girmiyorum merak eden araştırıp okuyup öğrensin sayfalarca yazmak gereken bir konu.
Ekonomil bilerek Küreselcilerin plan program ve projeleri ile bilerek batırılmış durumda, yeni bir düzen kurulacaksa eskisi yıkılmalıdır. Böyle bir ortamda ekonomi batıkken erkeklerde evlenmek istemeyeceklerdir ve öylede oluyor ( bencede öyle) ayrıca Küreselciler kurmaya başladıkları yeni sistemde kadınların güzel işlere girip erkeklerden daha çok kazanmasını ve hatta erkeklerin güzel işler bulamayıp işsiz kalmasını az maaş almasını istiyorlar.. Bugüne kadarki bilinen geçerli sistem alt üst ters yüz ediliyor reset atılıyor. NEyazkki kadınların çoğunlu bu durumdan çok memnunlar sistem tek taraflı olarak kadınları yükseltirken erkekleri batırıyor çökertiyor.. bunun sonuucnda erkekler daha önce söylediğim gibi ev-len-me-ye-cek-ler ! nüfus azalacak ve hatta ülke nüfusu göçmenlerle yer değiştirecek belki? acaip planlar ve projeler var gibi görünüyor.. Bu konula rçok uzun ve çok derin merak eden araştırıp etraftan okuyabilir..
Buarada bir detay dikkatimi çekti = "erkeklerden hep uzak durdum" Sşuan içinde bulunduğumuz sistem erkekleri çökertip yıkmaya çalışıyor, erkeklere hergün tvlerde saapıık taacizcii kaatiill vs hakaretler ediliyor.. Düzgün erkekler kendileri geri çektiler ve artık kadınlardan uzak duruyorlar bunu etrafa dikkatli bakan herkes görebilir bu ülkede. Biriyle tanışmak istiyorsan çaban olacak! artık bu ülkede bu zamanda düzgün hiçbir erkek kadınlara ZORLA gidip zorla tanışmaz, aklıolan düzgün erkekler artık sapık damgası yemek istemiyorlar bu ülkede. Dzgün bir erkek sana önce uzaktan bakar senden hoşlanıyorsa seni inceler ve seninde görmeni ona bakmanı bir çaban olmasını ister ? neden mi? çünkü düşünür =" sen belki evlisin? belki sediğin başka biri var? belki sözlüsün? nişanlısın? işte bu noktada bence Küreselcilere uşaklık eden ve son zamanlarda mantar gibi sayıları artarak türeyen çoğuu yalandolann pisslik kendini ilişki uzmanı ilan etmiş tipler kadınlara şunu söylüyorlar : "erkeklere soğuk yapın erkeklerden kaçın ters davranın onlar KÖPEK olacak peşinizde koşacak ve çok kıymetli insan olacaksınız" :-) :-) :-) komik ve beyin yakan bir yanıldı hemde bu zamanda bu ülkede tamamen YANLIŞ ARIZALI düşünceler. Kimse istenmediğiy erde zorla durmaz düzgün bir erkek hiç durmaz ve düzgün bir erkeğin enbüyük fobisi korkusu bu ülkede EVLİ ya da SEVGİLİSİ olan bir kadına gidip ZORLA tanışmak istemedir.. Bu hareketi düzgün erkekler değil kısa süreli düşünen barlarda clublarda geheyatında takılan alkolik ve her gördüğü kadına yazan tiipler yaparlar.. Bazı ilişki uzmannıı iiittler pisslikler bu harekete CESARET alfalık vs diyor (alfa hayvanlarda sürü lideri demektir bizler insanız hayvan değiliz ve burasıd aorman değil) bar club çocuklarının terimlerini kullanıp alfaymış vs sorgusuz sualsiz güyya korkusuzca EVLİ kadınların üzerine saldıran erkek düzgün birimidir? senin hiçbir çaban yoksa, o erkeğe bakmıyorsan o karşındaki (eğer ondan hoşlanıyorsan) erkeğe senle gelip tanışması için 1 yeşil ışık yakmadıysan gel tanışalım gibi bakmıyorsa (küfreder gibi kötü bakıyorsan ya da alay eder gibi onu arkadaşıan gösterip gülüp duruyorsan) tanışmaya hiçbir çaban yoksa hiçbir adım atmıyor birde üstüne ilkokul çocuğu gibi kaçıyorsan ozaman düzgün erkek şunu düşünür="bu kadın ya evli ya da sevgilisi başka bir erkek var oyüzden benle ilgilenmiyor bana yüz vermiyor" ozaman baka bakr bi karşılık göremezse dönüp gider başka kadın bulur.. kendisini isteyeni.. tekrar yazıyorum = düzgün bir erkek kendiyle muhattap olmayan bakmnayan ilgilenmeyen , "adam" yerine koymayan bir kadına ZORLA gidip onla ZORLA tanışmaz! bunu düzgün erkekler yapmazlar, son yıllarda artık kadınların cesur erkek diye mal gidi bekleyip evli kadın gibi soğuk yapıp kaçıp birde erkek kovalasın zorla peşinden koşsun diye bekledikleri erkekler KISA süreli lişki peşinde olan utanması sıkılması olmayan ciddi düşünmeyen erkeklerdir. Sevmeye çaban olacak , bir şey istiyorsan send eçabagöstereceksin KURAN'da RAD.14'teki gibi : "akan suya uzaktan bakıp ağzına gelsin isteyemezsin, gidip içeceksin, o su ağzına gelmeyecek!" çaban olacak , oturup bekleyeni hiçbir şey yapmayan Peygamberimiz bile sevmemiştir hadislerde vardır anlatılır.. Birgün PEygamberimiz (sav) sokakta yürürken hiçbir şey yapmadan bekleyen bir adam görür ve ona selam vermez, dönüşte yolda yine aynı adamı görür ve adam elinde sopayla yerleri eşeliyordur birşeyler yapıyordur ve ozaman selam verir.. Uzun bir yazı oldu umarım kendin için dersler çıkartırsın.. Alkol kullanMAyan gecehayatına bara cluba takılmayan kötü alışkanlıkları olmayan birini bulmanı öneririm sana erkek olarak.. Selamlar10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Hayır, bu seni asla sorunlu biri yapmaz. Herkesin hayat yolculuğu, sevdayla buluşma zamanı bambaşkadır. Kiminin kapısını erken çalar aşk, kimine geç gelir ama daha derin yaşatır. 29 yaşında hâlâ sevgilin olmamışsa bu, senin kimseyi bulamadığından değil; kalbini herkese açmayacak kadar seçici, hissine güvenecek kadar bilinçli olduğundandır belki de. Bu toplumda aşk erken yaşta olmalı gibi bir algı var ama aslında en güzeli, doğru zamanda, doğru kişiyle o hissi yakalayabilmek. Belki de sen, kalabalık sevdalar yerine tek ve gerçek olana inananlardansın. Bu bir eksiklik değil, hatta ruhunun ne kadar özel olduğunu gösteren bir detaydır. Sakın kendinden şüphe etme.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Sana "evet sorunlusun" desem, kendime de "sorunluyum" demiş olurum :) ama gerçek öyle değil.
Biz sadece şanssız insanlarız. Ya da sırf bir ilişkim olsun diye her önüne gelen kişiyi sanki seviyormuşuz gibi numara yapamayan dürüst insanlarız.
Ben erkeklerden örnek vereyim. Birçok erkek sırf boş kalmamak için, sevmediği seviyormuş gibi yapar. Boşuna umut verir.
Ben bunu yapamam. O yüzden ben yalnızım, onlar ise değil.
Seninki de belki böyle bir durumdur. İçine sinen biri karşına çıkınca bence çok güzel bir ilişkin olabilir. Kendini suçlama ve umudunu kaybetme.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
11 ay
Bu tür düşünceler seni yıpratabilir, farkında mısın? Herkesin ilişki kurma süreci farklıdır, senin hikayen de kusursuz ve biricik. 🦋 Sevgisinin kıymetini bilen, seni anlayacak biriyle karşılaşmamış olmandan dolayı kendine yüklenme. Aşk dediğimiz şey, biraz zamanlama ve duygusal uyum işi. Ne demişler, daha iyisi çıkmaktayken yanlış kişilere takılı kalma. 🌈 Kendini değerli hisset, dışarıya pozitif bir enerji yay; bu seni doğru insanla buluşturur. Sen harikasın, unutma bunu! 💕
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
57
Cevap
152Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
11 ayMerhaba,
Hayır yapmaz. Mesele sevmek sevgili değil hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok!
Bende hep yuva kurmak istedim ama kısmet olmadı. 3 sevgilim oldu. Üçü de ihanet etti...
Harici nice kadınla tanıştım, yine de olmadı.
Geçen ay iki tane kadına yol verdim! 😅
En azından şans vermeli! 😅
Uzaktan belli olmaz ki!38 Yorumla- 11 ay
Kral abimi görmek güzel tekrardan 🙂 iyi bak kendine üstadım ❤️🌸
- 11 ay
Teşekkür ediyorum kardeşim senin güzelliğin 😅
Sende kendine iyi bak 😅
Ev tuttum yeni eve çıktım filan epeyi yoğun ve masraflı geçti geçiyor 😅
Yalnız yaşamak zormuş 😅 - 11 ay
Hayırlı olsun değerli abim zamanla oturur inşallah hem neredeyse bulaşık çıkarmaz yulaf yumurta tarifler at kendisi pişsin karışımlar var
Hazır spor vs başlama varsa bambaşka olur 🙂 konuşuruz istersen abi pişirme temizleme derdi olmayan yolları 😄 - 11 ay
Amin inşaAllah kardeşim. Çok misafir geliyor çoluk çocuk gençler 😅 hatta şu an dünden yatılı kalan misafir var 😅bir de ev kardeşim var 😅yalnız bırakmıyorlar da maddi olarak yalnızım 😅
Spor olarak şınav çekiyorum sadece
İş saatleri geç çıkıyorum salona gidemiyorum o yüzden 😅
Eve aletler almayı düşünüyorum başka iş bakıyorum 😅akşam 23 de çıkıyorum çok sıkıntı hayat bitiyor burada 11 de
- 11 ay
Abi alet olarak mutlaka kullanırken yere atma tükenmiş sonrası kum olduğu için plastik içinde patlıyor ev tipi aletler ağırlık yuvarlak plastik içinde kumdan ibaret genelde internette uyguna bulunuyor fitset veya benzer isimlerle sınav harici crunchlar ve plank da öneririm
Ama lütfen unutma hızlı yapıp bitirmek veya kendini aşırı yormak amaç değil sakin halde ve normal yapman gerek bölgeye göre çalıştığın yer zaten tetikleniyor sağlıklı halde yapman dileğiyle 🌸🙂 - 11 ay
Bir ev kardeşim var o spordan anlıyor spor da yapıyor 😅o yönlendirecek beni 😅 küçüklüğünü bildiğim bir kardeşim
Kum torbası şart 😅sinirimi boşaltmam lazım 😂
Elimi kırmaktan bıktım 😅dört senemi çöp eden kadının resmini bascam üstüne 😂
Amin amin inşaAllah 😅 acelemiz yok yavaş yavaş inşaAllah 😅 iş saati olsa salona gitmek istiyorum da kısmet olmuyor şimdilik - 11 ay
Zaman problemineen evde gelmiştim abi bende deadlift Rover ve curl gibi şeyler de sinir atıyor iyi orta seviyeye gelince sadece halter ve dambıl ile fena sinir atılıyor 🙂
Sağlıklı kal abim ❤️ - 11 ay
Kum torbası bana çok iyi gelir geliyor 😅 yumruk atmayı seviyorum aslında bir şeyleri kırmayı tekme yumruk saldırmayı seviyorum ben 😅
Sende sağlıcakla hoşça kal Allah'a emanet ol 😅🥰😅
Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Hayır yapmaz, benimde olmadı bu yaşıma kadar, çoğu zaman ben uzak durdum denemeye kalktığımda da karşıma sorunlu kişiler çıktı maalesef. Böyle düşünmeyin bu yüzden
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
11 ayOlunca da bisi degismiyor merak etme
13 Yorumla- 10 ay
nasıl değişmiyor sevgilin olunca onla yatıp kalkmıyor musun yalnız insan bunlardan mahrum değil mi empati 0 ama değil mi hrşeyi doyasıya yaşayan insanlar senin gibi yoklukta olanı anlamaz ablamıyorda
- 10 ay
bu yaiında tüm cinsel arzularını karşılıyosun muhtemelen her şeye doydun şiömdi 30 yaşında hiç bş yaşamamış cinselliğe ç bir erlek ya da kız senle bir olabilir mi
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
11 ayAllah akil fikir versin bacım geç olmadan
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 976 cevap paylaştı.
11 ayHayır, bence bu seni kesinlikle sorunlu biri yapmaz.
Bence senin tek “sorunun”, sıradan olmak istememen… Herkesin yaptığı gibi, sırf yalnız kalmamak için birine sarılmak yerine, gerçekten sana uygun ve ciddi birini beklemişsin. Ve bu aslında çok değerli bir şey.
Evet, insan ister istemez üzülüyor, kendini sorguluyor. “Herkes buldu da ben mi bulamadım?” diye düşünüyor. Ama sen seçici olmayı tercih ettin. Doğru kişiyi aramakta yanlış hiçbir şey yok.
Şu saatten sonra kendini sorunlu hissetme lütfen. Çünkü sen kendine ve hayatına saygı duymuşsun. Ne zaman ve kimle olacağını bilemeyiz… Belki yarın, belki birkaç ay sonra karşına biri çıkacak ve diyeceksin ki: “İyi ki o güne kadar kimseyi seçmemişim.”
30 yaşına gelmek bu dünyada hiçbir şeyin geç olduğunu göstermez. Bence hâlâ çok gençsin, hâlâ çok değerlisin. Sadece sabretmeye devam et ve kendini yargılama…
🌸 “Geç kalan, hep en güzeliyle gelir.” 🌸
Seninle aynı duyguları paylaşan biri olarak söylüyorum: Hiçbirimiz sorunlu değiliz. Sadece farklıyız.
10 Yorumla
11 ay13 yaşında zamanı gelince evlilik için başladı ilişkimiz 16-17 olunca ben tuhaflastı ve bazı şeyler sarpa sardı olmaması gereken şeyler oldu yapmaması gereken şeyler yaptı yaş 27 oldu ve 8 sene geçti gitti 19 yaşında bitirdiğim ilişki üstünden
Bazen olmaması daha iyi oluyor keşke diyorum şimdiye kadar hiç olmasaydı o haftada 1-2 hala geliyor iş yerine alışveriş için ama yani yanan zaman yanmış olduğu için iki cihan bir araya gelse düzelmeyecek şeyler var ben ve o gibi
Bu beklemenin kendini korumanın ve hiç hangi senede yaşıyoruz ya diyip önüne gelenle ilişki yaşamamanın mükâfatını alacaksınız eminim ki güzel olsun her şey adınıza 🌸10 Yorumla
11 aySorunlu değilsiniz, siz benden yaşca büyüksünüz ama ben de istemiyorum hiç kimseyi hayatımda, muhtamelen 30 yaşıma geldiğimde hayatımda yine de hiç kimse olmayacak. İnsanlarla iletişim kurdukça insanlardan daha da soğuyorum, sonunda gerçek yüzlerini görmek iyi gelmiyor. Hatta tam tersi sürekli ilişkisi olanlar daha sorunlu kişiler, çünkü kendilerine başkalarına ayırdıkları kadar zaman ayırmış olsaydılar bu kadar çok ilişki kurmaya zamanları bile olmazdı. Üzülmenize değmez, bizim gibiler bir şey kaybetmez.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 366 cevap paylaştı. Öyle düşünerek sadece kendine üzersin yapma her şeyin bir zamanı vardır ama karşına zamanı geldiğinde hayır bir insanı çıkaracaktır inşallah
Aslında mesela ne diyebilir misin doğru kişiyi bulmak değil doğru kişi olmaktır sen doğru kişi olduktan sonra doğru
bulacaktır Allah'ın izniyle
Konular Rabbim biz ne güzel buyurmuş temiz erkekler temiz kadınları temiz kadınlar temiz erkeklere layıktır kötü erkekler kötü kadınlara kötü kadınlar kötü erkeklere layıktır
Nur suresi 26 ayet00 YorumlaYa size göre bücür olabilirim ama belkide en iyisini yapmışsınız , çünkü bu devirde ki insanlar ilk başta iyi görünüp evlendikten sonra bozabiliyor. Geçen X'te kadınların hamileyken eşlerinin ona nasıl davrandığını okudum kanım dondu resmen , evlilikten soğudum. Ha ileride evlenecek partneriniz olursa da sizi takdir ederler. ( Kısacası sorun sizde değil 🙏🏻 )
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayEvet normal değil çok olması da normal olmazdı ama normal olmama nedeni duygusal zekan gelişmemiş. Yani 29 yaş hiç az bir yaş değil 20 olsan daha küçük olsan anlarım da bu yaşa neler neler sığar. Çoğumuzun hayali zaten direkt ciddi ilişki kuracağımız birini bulup sonunda onla evlenmektir. Ama onu öyle hemen hepimiz bulamayız. Tabi durduğun yerden kimseyle konuşmayınca da o sana gelmez.
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Hayııır aslaaaa... doğru kişiyi ve doğru zamanı beklemek en güzeli. Hem değmeyen kişilere vaktinizi harcamamış olursunuz. Hemde onlara harcayacaınız vakti kişisel gelişiminize harcarsanız ilerde denginiz olarak donanımlı biri ile daha mutlu olma şansınız artar. Doğru karar yani 🤗 Unutmayın ucuz malın alıcısı çok olur. Taş yerinde ağırdır. Ah caanım atalarımız 😊 Kıymetinizi bilin. Ve umarım kıymetinizi bilen bir gönüle denk gelir çok mutlu olursunuz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
11 ayTeoride güzel ama pratikte problemli bir fikir
Bir kişi ile evlenmeyi, hayatını paylaşmayı dusuneceksen o kişiyi çok iyi tanıman lazım ki bunun için de biraz insan tanıman ve o insanı tanımlaman lazım. Önüne gelenle flört et demiyorum ama konuştuğum kişi ile kesin evlenmem lazım fikrinden kurtul bence. Biraz insan tanı...
00 Yorumla Bu karakterin ile dünyada bulunan Ender insanlar dan birisin ama şunu unutma bu zamana kadar hiçbir kaybın olmadı! Ama insanları hayatına almadan doğru kişiyi de bulamazsın yani muhakkak şans vermen gerek aşka elbette yanlış insan da denk gelebilir ama bir şans meselesi asla sorunlu hissetme kendini sen sorunlu değilsin sadece güven problemi yaşıyorsun zannediyorum haklısın aslında ama sorunlu değilsin
00 Yorumla"Hayır, kesinlikle sorunlu değilsin. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır ve ilişkiler zamanlamayla, karşılıklı denk gelmeyle ilgilidir. Sevgili olmamış olman senin değersiz ya da eksik olduğunu göstermez. Aksine, duygularını önemseyip ciddi düşünen biri olduğunu gösteriyor. Kalabalık yaşanmışlıklar yerine, kaliteli bir bağ kurmayı hayal etmen çok kıymetli. Bu saatten sonra da her şey olabilir, hayat sürprizlerle dolu. Kendini yargılamak yerine, olduğun gibi kabul etmek en sağlıklısı.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
11 ayHerkes sevgili yapacak diye bir şey yok. Bende 29 oldum hiç ciddi ilişki olmadı. Zamanımda olmadı işten güçten şu an bir tene olsun diyorum ama eskisi kadar ilişkiye açık bir yapım da yok doğrusu. Eskiden ilişkiye açık yapıp vardı ama istemiyorumdum şimdi kapalı ama istiyorum
00 Yorumla
11 ayBende öyleydim 27 yaşında ilk beğendim çocuğa aşık oldum nişanlandım narsist ruhludu ayrıldım , ilk erkek falan boş ! Sevgili ol tanı deneğim şart, illa deneyım bu zamanda ya da aşkla değil mantıkla evlenecen
51 YorumlaBence bazı şeyler kendi takıntıların olabilir. Herkese aynı mantıkla yaklaşırsan kimsede ciddiyet bulamazsın. Üzümün sapı elmanın çöpü misali. İlla teklif edenlerle değilde çevrenin tavsiye ettiği kişilerle de ilgilenenilirsin. İlla bi yerlerde sevgili olmana gerek yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Nasibin nerden nasıl cikicagini bilemezsin ama bu şekilde kendini boşuna suçlama sadece piskolojini bozamktan başka hiç bir işe yaramaz belkide senin için evlenmemek en doğrusudur bunu bilemeyiz belkide 3 gün sonra evlenirsim bunuda bilemeyiz ama bu şekilde düşünürsen piskolojik olarakda bedensel olarakda çok yipranirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayAblacım boş ver üzme kendini sevgilinin hiç olmaması çok güzel bir şey bende 23 yaşındayım hiç sevgilim olmadı olmadığı çok iyi olunca terk edecek diye korkuyorsun bağlanıyorsun alışıyorsun seviyorsun aşık oluyorsun o sana hiç acımadan seni terk edip gidiyor canını sıktığına değmez hiç tek tabanca takıl
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
11 ayErkeklere göre yüzüne bakılmaya layık görülmemişsin ya da yalan söylüyorsun. Yani kapalıysan bir nebze kurtarır. Arkadaşım nişan yapana kadar kısmeti kapalıydı bir nişan attı 29'unda sonra kısmeti aktı. Evlendi 6 ay sonra da. Kendi doğrunla yürü. İyi erkekler için geç kaldık maalesef şimdi çöp karıştırıyoruz elmas bulalım diye. 25 yaşından büyük bekar kalan hayatında ciddi kimse olmayan erkeklerden çok cacık olmuyor. Hoş onlarda da sıkıntılar çıkıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 aySorunlu değilsin ama fazla ciddisin. Ne biliyosun ilk sevgilinle evleneceğini? Kısmet diye bişey var ve onunda vakti var. ama sen her şey senin elindeymiş gibi düşünüyosun. Erkekler fazla ciddiyetsiz bu zamanda. Nerdeyse hepsi başta farklı niyetle yaklaşabiliyor. Katı olursan kimse gelmez. Biraz esne ve bi şekilde flört et. Elbet birinin dikkatini kişiliğinle çekeceksin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 922 cevap paylaştı.
11 ayBenimde hic sevgilim olmadı ve evli degilim ama kendimi sorunlu ve ezik görmüyorum... gayet başarılı isinde gücünde olan biriyim... bu kafadan kurtul bence komik duruyorsun...
14 Yorumla
Soran11 ay30 yaşına gelmişim tabi ki kendşmç sorgulamalıyım sence yaşıylarımın 3 çocuğu varken benim sevgilim bile olmamış olmaıs normal mi?
- 11 ay
Aşagılık komplessi var sende😊 sanane kardesim milletin dogurdugu cocuktan elalemin hayatından evliliginden sanane... sen kendi hayatına baksana... evlensen cocuk dogursan kimsenin umrunda olmaz hee olursada senin gibi kafayi yemislerin olur😀😀😀😀
Soran11 aykardşeim benim değil de snein problemlerin var bence. her şeyin bir zamanı var 30 yaşından sonra çocuk doğurmakla 20 yaşında doğurmak arasında uçurum var. bunu bile düşünemiyorsan pes.
- 11 ay
Tamam evlen o zman kadınsın sanal da bile evlenmek istiyorum desen bir ton ma l talip olur sana😀😀😀
Yani bende öyleyim ama bana göre normal ama toplum tarafından anormal karşılanıyorum yani asosyal ya da sorunlu biri gibi halbuki tam tersi ben kendim özellikle bazı doğrularım olduğu için bazı şeyelrden uzak duruyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Orası tipsiz, az kazanıyor, memur/işçi para mı kazanıyor vs toplarına girmeden tipi idare eden adamları reddetme. Bununla beraber etrafındaki güvendiğin insanlarla da bu niyetini paylaş illa ki birisini önerirler.
00 YorumlaEvlilik yap görücü usulü yani danışın sonra buluşur konuşur anlaşırsanız beğenirseniz vur pstlasın çal oynasın düğün gerdek günü 30 yaşının verdiği beklemeyle Kıyamet kopar bu şekilde İlişkin devam eder
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sorunlu demeyelim yani ama birini bulamazsan psikolojik sorunlar yasarsin yani kendi sagligin için birini bulman gerekiyor. Farkindayim sevebilecegin bir adam bulmak çok zor. Belki akrabalar tanidiklar sana yardım eder.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.
11 ayBence sorunlusun hiç mi kimse gelip çıkma teklif etmedi hiç mi biri gelip arkadaşça konuşup sora ileride evlilik hayalleri kurulmadı sevgili olunmadı saçmalık üstelik kız olarak bu durumdaysan sende acayip bi sorun var demektir
00 Yorumla
11 ayTam aksine hala değerli bir kadınsın. Sevgilin olsaydı, yani rastgele birini kabul etseydin eğer: Bu sefer yine bu yaşlarda evlenmemiş olacak ve aynı zamanda değer kaybetmiş olacaktın. Bana dm at.
00 Yorumla
11 ay"Binlerce dansöz var" diyor Serdar ortaç 😂 ama senin gözün onlarda mı önemli olan o. Erkek çok, kadın da.. Ama kalbine dokunan olmuyorsa mecbur değilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayEvet, hiç sevgilim olmadı bakireyim dediğinde hemen garipsiyorlar sorunlusun sen herhalde bu yaşa kadar niye bakire kaldın diyorlar
640 Yorumla- 11 ay
Ama aynı zamanda bakire bir kız isterler haha erkekler alsa ne istediğini bilmiyor
Cevap sahibi11 ayTc erkeği böyledir napacan, en iyisi hiçbirine yüz vermicen gitsinler kendileri gibiyle takılsınlar
- 11 ay
Bakiresin sevgilin olmadı dersin sende bir küsur ararlar bakire değilsin sevgilin oldu dersin red ederler ne yaparsan yap bir kadın olarak asla yaranamazsın kimseye
Cevap sahibi11 ayTc erkeği işte yapacak bi şey yok, kendilerini ilah sanıyorlar karşısındakinde hep bi kusur buluyolar maalesef
- 11 ay
Canları c. henneme
Cevap sahibi11 ayAmin
- 11 ay
Nasıl ya gerçektrn bakire olmak bile suç mu oldu artık? Çok garip
- 11 ay
@BenYengeçKadını Evet tanıştığım çoğu erkek benimle dalga geçti sırf bakireyim diye hatta küsur aradılar nasıl oluyor da senin sevgilin olmadı şaka mı yapıyorsun falan diye hatta bazıları inanmadı bile direkt “patlak” damgasını yapıştırdılar alnıma ama sorsan düzgün kız bulamıyorlar haha erkeklerin çoğu böyle iki yüzlü ş… işte gerçek bu
- 11 ay
Güzel olduğum için de kafaları karışıyor neden anlamıyorum sırf çirkin değilim diye bir erkeğe yanaşmam mı gerekiyor bir kadın namusunu korumak isteyemez mi
- 11 ay
- 11 ay
Aynılarını yaşadım güneş ikiziz❤️
İkiyüzlüdür erkekler. Sorsan ayyy ne hanımefendi saygısı var kendine derler , ama bakireysen gülerler soğurlar, sonra hanımefendi kadın bulamıyoruz derler.
Buldun sığır buldun. ama ona da burun kıvırdın.
Sizin o kalkık g. tünüze soksunlar canınız cehenneme erkekler.
Cevap sahibi11 ay@günes121212 ve @Asolury aynı dertten muzdaribiz, bu ne istediğini bilmeyen, sütten çıkmış ak kaşık olduğunu sanar, ikiyüzlü erkeklerden uzak durmak lazım, yaşımız geçkin olduğu için otomatikman cinsellik yaşadığımızı varsayıyorlar önyargıyla yaklaşıyorlar kalp kırıyorlar sürekli, o zaman gitsinler o çok beğendikleri "patlak" dedikleri 18-24 yaş arası "çıtırlara" tapınsınlar
- 11 ay
Kızlar erkek zorbalığı bu resmen yaa ama inanın bakire olmasaydınız da onun zorbalığına uğrayacaktınız. Ama şu iyi bişey en azından bakire olmanız sizi yamyamlardan sırtlanlardan koruyor, size sadece verir mi gözüyle gelenler elenmiş oluyor, kendinizi koruyarak en doğrusunu yapıyorsunuz, o sizi reddeden sizi eksik hissettiren erkekler beş para etmezler zaten size iyi bi ilişki sunamazlar asla, hayatınızın kıyısından bile geçmemesi gereken sümüğünüzü atmaya değmeyeceğiniz tipler. Ben sizin arkanızdayım bacılarım ❤️❤️❤️ siz çok değerlisiniz
Cevap sahibi11 ay@BenYengeçKadını cansın abla, ama inan ki bu erkeklerin yaptığı zorbalık karşısında bizimkisi bi hiç, bakireyim dersin inanmaz yalan söyleme kezban bu yaşa kadar hiçbi kız bakire kalmaz deyip insanın günahına girerler, bakire değilim özgürüm istediğimle yatarım sana ne lan diyen kızlara da patlak kaṣ̌ar motor derler, sanki kendileri dört dörtlük de hiç kimseyi beğenmiyorlar, hiç kimseye inanmıyorlar, zaten bi kız bakireyse bakireyim diyecek tabii niye yalan söylesin ki ne yalan borcu var sana yani, bu ikiyüzlü erkekler kendilerini padişah gibi gördükleri sürece eleştirilmeyi sonuna kadar hak ediyorlar, bakire kızların da aklı varsa eğer onuruyla bekar, kız kurusu kalsın yine de türk erkeklerine yüz vermesin. Zaten sırf bakire diye kadına değer veren erkeğe güven olmaz. Bugün senin bekaretini alır sonra senden sıkılır, yarın başka bakire kadın avına çıkar.
- 11 ay
Gizlicim bayılırlar çoluk çocuğa zaten pedofili ruhlular onlar. Gereksiz ciğersiz p.. zevenklee.
Şeytanlıklarinda boğulsunlar inşallah amin. Zaten mutlu olamazlar onlar. Biz mutlu olalım 🥰❤️ olmaya basladikta zaten inanıyorum. Zengin olacaz bayanlar. Suratlarına bakmayacaz.🎉🌟✨🌟🌟🌟✨✨✨ - 11 ay
Yaşasın kadın dayanışmamız 😍❤️💪🏻💋
- 11 ay
Erkekler iyi ve temiz kızları hak etmiyor be canım
- 11 ay
Ne yapsak suç oysa takmıyorum erkekleri artık bile
Cevap sahibi11 ay@Ylmz18 niye mi bulamıyorsunuz? Bakireyim diyene hemen kezban, patlak, yalancı, çirkin, yaftası yapıştırdığınız, dalga geçtiğiniz, inanmadığınız için olabilir mi acaba? E hal böyle olunca aklı başında bakire kadın da böyle kompleksli, fesat erkeğe niye şans versin, bi tek siz bakirsiniz tüm kızlar sizin deyiminizle "patlak" sanki. Bi bakire olarak erkek defterini kapattım ben çoktan, zaten ilişkiler de ortada istediğinizi aldığınız an hop başka kadına kayıyorsunuz, böyle bi erkeğe kendimi kullandırmaya değmez. "Patlak" deyip sonra da etrafında pervane olduğunuz, peşinde koştuğunuz kızlarla mutluluklar dilerim.
- 11 ay
Ağzına sağlık bacım son noktayı koydun bakire olsan suç bakire olmasan suç zaten inanmıyorlar etmiyorlar böyle birini bulsalar bile değer bilmiyorlar bu seferde hatta aldatılıyorsunuz ama sorsan kötü olan biziz
- 11 ay
Onlar patlak dedikleri kızlara aşık oluyolar.
Biz sıkıcı geliyoruz.
Halbuki ben mesela dindar değilim ama aşk ilişkisiyle yaşamak isterdim cinselliği. Ama ona bile şans vermediler beni sevmediler.
Halbuki sadece aşk istemiştim.
Ne vardı sanki.
Kafalarına göre serseri bir aşk istiyor erkekler. Komik ve özenti.
O kadar tehlikeli şeyi de ben istemem.
Cevap sahibi11 ayBi de bu değişiklerin şöyle bi düşüncesi var; kız başı açıksa ve dindar değilse kesin yolludur, bakire değildir, eğlenmeliktir. Zihniyetleri bu işte. Dar görüşlüler. Önce bi tanış anla dinle konuş, bunlar kafalarında kuruyor onu oynuyor maalesef. Her kadını patlak sanmaları da sürekli patlak dediklerine ilgi duymaları yüzünden zaten, bayılıyorlar onlara sonra da utanmadan bakire kız istiyorum ama bulamıyorum diyorlar. Anlamadan dinlemeden aşağıladığınız, hor gördüğünüz bakire kadın sizin gibi kötü kalplilere niye yüz versin ki? Niye sizin yüzünüzden kendini yıpratsın hayat zaten fazlasıyla zor. Bunlar sanıyor ki biz kötü davransak da kızlar yine bizi sever. Yok öyle bi dünya. Kalp kırdıktan sonra onu tamir edemezsin maalesef.
- 11 ay
@Asolury 100% Doğruuuuuu
Bu yaşta evli olmamak normal değil mi zaten? Aklı başında ülkelerde kadınlar hep 30'lu yaşlarında evlenip doğuruyor.
20 YorumlaSorunlu değilsindir nasip olmamıştır ya da dediğin gibi uzak çekingen durduğun için tanışmaya çekiniyor olabilirler
20 Yorumla
11 ayBence burada bir sorun yok. Kendi standartların varmış ve uygun biri karşına çıkmamış. "Sevgilim olsun" diyerek sevgili bulunmaz sonuçta. Biriyle tanışırsın ve hoşlanırsın, bu şekilde sevgili olunur. Bu da biraz şans meselesi. Bu işin bir doğrusu ve yanlışı yok.
00 YorumlaBir hafta önce ben de 30 oldum. Benim de ciddi bir ilişkim olmadı. Aşk yaşadığım bir kadınla evlenmek isterdim hep ama bu yaştan sonra bunu yakalayabilir miyim bilmiyorum. Bu konuda geç kalmışlık hissi var içimde. Muhtemelen geçmeyecek bir his bu. Bu son mantık evliliğine doğru gidiyor ama bakalım. Nasip demekten başka bir şey gelmiyor insanın elinden.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Gayet normal bir durum. Aynı konumdayız. Sakın üzülme. Herkesin karşısına her an birisi çıkamaz. Nasip neyse odur. Kiminin ki on beşinde bulur nasibini, kiminin ni de ellisinde.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sorunlu oldugunuzu düşünmüyorum
Sizi anlayan biri çıkmamış olabilir
Nasip kısmet bu işler kimine erken kimine geç gelir bize düşen çabalamak gayret etmek00 Yorumla
11 ayşu an bence fazlaca değerli birisin. Sorunlu biri değil temiz birisi yapar. Döneme bakarak yaşamaktansa kendin olmayı kendi tercihlerine göre yaşamayı başarmış birisin bu güzel bir şey
00 Yorumla
11 ay34 yaşındayım benim de neredeyse olmadı diyebilirim bana anormal gelmiyo bu durum
36 Yorumla- 11 ay
Evde kaldık evde
- 11 ay
@Asolury çok teşekkür ederim😊
- 11 ay
@Asolury ❤️😘
11 aySeni sorunlu değil seçici bir insan yapar, hayatına birçok kişi girmiş ve hala yorgun mutsuz biri de olabilirdin, bence allahın şanslı kulusun😁👍🏻
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
11 ayHayır sorunlu biri yapmaz. Gerçek sevgiyi, aşkı arıyorsun sadece. 🦋🌺🍀
30 Yorumla
11 ayOlunca da sadece üzülüyorsun boş ver bu zamanda iyi birini bulmak çok çok zor
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 aySoru da kendimi gördüm, bende bekledim doğru kişiyi sevip sevileceğim bir ilişki ve hiç kimse ile hiç bir şey yaşamadan
ne olacaksa hepsi sevdiğim evleneceğim kişi ile olsun onunla yaşayayım dedim 27 yaşında ilk defa oldu hayatımda biri oldu o kişiylede evlendim
tek sıkıntım şu an hayatım boyunca tek bir kişiyi beklemek oldu çünkü o başka kişilerle bir şeyler yaşamış ben o konuda biraz mutsuzluk yaşadım
28 Yorumla
Cevap sahibi11 ayŞunu da ekleyeyim bazıları bana ne güzel hayatında kimse yok tek kişi olacak diyordu ben bu duyguyla hep mutlu olacağımı zannediyordum ama yaşarken öyle olmuyormuş
- 11 ay
Nasıl yani pişman mısın?
Cevap sahibi11 ay@misssssgibi pişmanlık değil kendimde bazen bilmiyorum ne olduğunu ama şöyle düşün beni çok iyi anlarsın hiç bir şey yaşamadın ama eşin başkalarıyla yaşamış bunu düşünmekte pişmanlık getiriyor
Cevap sahibi11 ayMutsuzluk bir de
- 11 ay
Hmm evet şimdi daha iyi anladım sanırım. Ama evlenmeden önce bilmiyor muydun ki
Cevap sahibi11 ay@misssssgibi biraz biliyordum biraz bilmiyordum
- 11 ay
Ya tabikide sen nasılsan karşına da öyle biri çıksın istiyor insan. Ama işte bazen olmuyor bu. Şu an eşin sadıksa mutluysanız senden öncesini çok düşünmemeye çalış derim
Cevap sahibi11 ay@misssssgibi eşim öyle ama ben yine de bazen insan düşünüyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
11 ayAy ben de bunu hayal ediyordum 34 yaşına geldim benim yaptığım yanlışı yapma sana iyi davranan bir erkek bul ve onunla evlen.
00 Yorumla Ben yedi sene sevgili yaptım da noldu Nisan attm ilk sevglmdi hemde sorunlu olduğumu düşünmüyorum yalnızlık güzel geliyor olabilir
00 Yorumlahayır sorunlu olmakla alakası yok. ama nasıl birisin tam detaylı aradığın kişi nasıl onu bilmek gerek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bu sorunlu oldugunuzu gostermez, sorunlu olmak çok genel bir kavram. Fakat ilişki için yeterli sinyal veremediginiz anlamına gelebilir
00 YorumlaHayır, sorunlu biri asla yapmaz. Nedense bulunamamışın, emin ol ya erken ya da geç bulunacaksın kalbinin sesini dinle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. O hayalde boğulmuştum bir aralar. Evet bu bizi sorunlu yapar normal insanlara ayak uyduramıyoruz. En iyisi hayatına kimseyi almamak...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
11 aySeni tanımadığımız için nasıl bir yapıda olduğunu bilmiyoruz. Bir noktadan zaman atalet içinde ilerlemiş gitmiş.
00 Yorumla
11 ayHayır sorunlu değilsin ama en sonunda gidip seçimini en b*ktan bi kişilikle yaparsan sonrasında sorunlu olabilirsin dikkat et
00 Yorumla
11 ayNe güzel
bende sevgili vs ayağı pek olmadım ciddi görücü usulü görüşmeler oldu onlar da nasip değilmiş dedik00 Yorumla
11 aySorunlu diye etiketlemek yanlış olabilir ama sosyal ilişkiler konusunda kendinizi geliştirmeniz gerekebilir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
11 aySorun ,29a kadar çoktan sevgilin olmalıymış gibi düşünmen.
10 Yorumla
11 ayHayır ne bu münasebet olması gereken zaten bu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
11 ayNeden namusunla ve şerefinle yaşamak sorun olsun ki.
10 Yorumla Hayır neden yapsın ki demek ki seni taşıyabilecek birini bulamamışsın
10 Yorumla
11 ayTakdir ve tebrik ediyorum seni. Doğru olanı yapıyorsun.
10 Yorumla
11 ayTebrik ederim gerçekten çok değerli bir insansın 🤍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
11 aysorunlu biri neden yapsın sadece ne istediğini bilen biri yapar
00 Yorumla Ben de kadınlardan uzak durdum ve 27 yaşımda hiç sevgilim olmadı.
00 Yorumla- Devamını Gör (149)
Devamını Gör(194)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer