AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Evet bu yaşa kadar biri olmadıysa muhtemelen sorun sendedir kuzum üzgünüm
Ne mutlu sana hayatından eksiklen bir şey olmadı sen normalsin yadirgayan anormal
Sorun var ama bu fiziksel değil tamamiyle iletişimde, kacarak yakalanamazsinız
Bende 26 yaşındayım. Ben de umarım bulurum tez zamanda
Sorunlu değilsin elbette ben de senin gibi düşünüyordum öyle de oldu
Bu işler kısmet işi
Vallaha doğru insanı bulmak çok zor
Erkek olarak aynı sıkıntıları yasıyoruz
Sorunlu değil
" Erkeklerdwn uzak" durmayı tercih etmiş birisin.
Ben de " Kadınlardan" uzak duruyorum. 39 yaşındayım ve hiç evlenmedim
Sorunlu değilde içe kapanik davranmışsınız.
Zayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü zarif bir bir hatun isen bak olur bizim iş 😝
Bende senin gibiyim, ne sevgilim oldu ne ilişkim. Keşke tanısam seni
Bende ciddi ilişki istiyorum flört takılmalik istemiyorum onları mesela
sevgili başlı başına sorundur zaten sen sorunsuz birisin
Fazla kendini şartlıyorsun ciddi ilişki ya da evlenmek zorunda değilsin
Bende 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı cidden bnde sorunlu olarak görüyorum uzun zamandır. Hatta bazen otizm ve dehb den şüphe ediyorum. Zaten yalnızlığı seven biriyim kalabalığı sevmem biraz sosyo fobik birym. Küçüklükten beri bi farklılık var ama çözemedim. Bazen ben bu dünyadan değilim diyorum
Üzücü bi durum. maalesef. inşallah bulursunuz
33 yaşımdayim hayatimda hic kiz gormedim sen yine iyisin
Bende 28 yaşındayım sevgilim falan olmadı çünkü karşı cinsten uzak durdum normal bence
Hayır ben de 36 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ama bu benim için eksiklik gibi
Alakası yok seviyesiz ilişkiler yaşamaktansa yalnız kalmak kendini tanımak ve kendine daha güzel zaman ayırmak için en iyi fırsat. Olaylara farklı yerden bakarsan her zaman daha rahat yaşarsın hayatı.
Kadınlar tanışmak için erkeklere şans vermiyorlar ki. Mucize mi olacak tanışmak için ne bekliyorlar anlamadım doğrusu
Yoo illa sevgili yapacaksın diye bir şey yok, sorunlu değilsindir belki ama bir ihtimal çok seçicisindir
29 30 yaşına kadar 20den fazla sevgili değiştirip 50den fazla kişiyle yatanlar da var, sevgili bulmak marifet değil yani. kendin gibi biriyle tanışman gerekir.
Neden sorunlu yapsın ki benimde olmadı misal
boş boş onlarla uğraşacağıma başka şeylerle uğraştım vede kafam rahattı sende bulursun evlenmelik birisini sonuna kadar devam edersin
Yo gayet normaldir. Karşına çıkmamış olabilir ne var bunda. Belki de çekingenlik de vardır. Belki düzgün biri çıkmadı karşıma. Bu arada istersen tanışabiliriz. Eğer güvenmezsen engellersjn
35 i geçtim benim de olmadı. sen sorunluysan ben bitiğim :D
Ben şişko çirkinim diye uzak durdular ben sorunlu değilim
29 yaşına kadar sevgilin olmamışsa ve bir erkekle beraber olmamışsan bu senin aile ve toplum baskısı altında kaldığını ve bunun etkisiyle sönuk bir karakter olduğunu gösterir
Bence yeterince dişil bir kadın olsan asla bu kadar bekleyemezdin
Cenaze işlemleri için bir sözünüz varmıydı hanfendi yoksa biz mi ayarlıyalım onu da?
Ben de sen gibiyim evlenmek istiyorum ciddi ilişki yapıp ciddi düşünüyorsan tanışmak istiyorum 😊
Kriterlerin nedir belki kriterlerinden biri zordur o yüzdendir
Senin yazmandan bile sıkıntın belli oluyor yanlış anlama
Neden olmadi yani ozguvensizlikmi yoksa gereksiz kati kurallarmi. Ailen toksikmiydi.
Çok şaşkınım umarım kıymetini bilen biri çıkar
Normal bir durum bunda anormal olan ne şimdi artık evlilikler birliktelikler 40 indan sonra başlıyor
Hayır canım nedne böyle düşünsün ki sadece. Doğru kişi daha karşına çıkmadı
Evimde oturup nasibimi bekliyorum 36ya geldik az kaldı inanıyorum. Sende sakın inanmayı bırakma.
Uzak durursan ayri sorun denediysen ve hep terkedildiysen ayrı sorun derince konusulmasi gereken konular
Bence doğrusunu yapmışsın evlenme amaçlı yaklaşmışsın nasip değilmiş diyebiliriz buna aramaya devam et aramakla bulunmaz ama bulanlar hep arayanlardır
boş ver temiz kalmışsın. Bu zamanda sevgili yaptın mı anca kullanırlar. Zaten görüyorsun mide bulandırıcı insanlar var. Çoğu da evli zaten görüyorsun
Eğer seçiciysen ve istediğin kişi denk gelmediyse daha sosyal olabilir ve içine kapanmaktan vazgeçebilirsin yeni insanlar tanıyarak bunu aşabilirsin
Benimde olmadı. Napiyim yani. Erkeklerin burnu kalkık.
Havalı kızları istiyolar.
29 yaşındayım aynı şeyleri düşünerek ve yaşadim ama senin gibi bir sonuca varamadım. Ben yaşım geçtikçe ve milleti gördükçe iyi ki evlenmemisim diyorum...
sorunlu değilde seçici olabilir misin? bu gibi durumların temelinde seçicilik yatar.
Hayır beden yapsın bence 35 yaşına kadar insan aşk yaşiyabilir
Bence sen sorunlu değilsin sadece kalbine göre birisi denk gelmemiş
Sorun değil. Gez toz bulmaya çalış o kişiyi doğru kişiyi
Bende 20 yaşıma gireceğim hiç olmadı bende senin gibi düşünüyorum
Bende bu yaşıma kadar bir kızın eline elim değmedi sorun bence yeterince zaman ayırmıyorum
Boş ver başına dert açma. Öyle yaşa daha rahat
Sorunlu değilsin hormonların yavaş çalışıyor sadece
Yaşın bir önemi yok yeterki kaşındaki doğru kişi olsun
Ağzın laf yapması lazım sevgilin olabilmesi için sempatik olman lazım…
Allah gönlüne göre versin illa jarşına ciddi biri çıkacaktır
Çok inandırıcı gelmedi ama gerçekten böyle bir insan harika
Hayırlısı diyeceksin bende şuana kadar yapmadım sevgili
Benimde olmadi , tercih meselesi bu
Bence takılma bende de olmadı. Yanlış insanlara denk geliyorum maalesef. Bu seni sorunlu falan yapmaz. İnsanlar ihanet ediyor.
Benxe olmasın daha iyi ben eşimle 11 yıl sevgili kaldım ve şu an evlilipimiz mutlu değil en güzli görüxü usulu evlenmek
Şimdi ne düşünüyorsun
nasıl ne düşünüyorum yazdım ya zaten sorun varmış gibi hissediyorum bunca zaman neden olmadı diye
Neden