Flörtüm tartışmadan sonra mesaj atmayı kesti, ben mi yazayım yoksa geri çekilip beklemeli miyim?

Bir çocukla 3 hafta boyunca flört ettim her şey düzgündü, onun da bana karşı ilgisi vardı sonra bir gece ufak bir tartışma oldu o tartışmadan sonra yazmamaya başladı tartışmadan sonra bir kere tek yazdım ona yine samimi konuşuyordu ama sohbet bittikten sonra hiç yazmadı
Güncellemeler
2 ay
Ablam kaldiramiyorumki
Flörtüm tartışmadan sonra mesaj atmayı kesti, ben mi yazayım yoksa geri çekilip beklemeli miyim?
Cevapla