Bir kaç mesaj attım görüyor yazmıyor. Geri çekilmem yazmamam daha iyi olacak değil mi?

Son bir cevap versen yazmayacağım dedim ama vermedi. Kendi bilir diyip en iyisi yazmamak mı
Bir kaç mesaj attım görüyor yazmıyor. Geri çekilmem yazmamam daha iyi olacak değil mi?
Cevapla