Erkek arkadasimin mesajlarina cevap vermiyorum artık sizce yaptigim dogru mu?

Erkek arkadaşım, son günlerde bana karsı çok ilgisizdi. Aramaz isem hiç aramıyor, sormuyor merak etmiyordu. Bu durumdan rahatsız olduğumu ve bir gün tamamen kopabilecegimizi söyledim açıkca kendisine. Arkadaşlarına ve akrabalarına daha fazla zaman ayırıyordu. İliskimize ve bana sahip cikmadı. Beni hep sanki onunla olacakmışım gibi çantada keklik sandı. uzun zaman boyle devam etti. Dolayısıyla dünden beri kendisine hiçbir mesaj atmadım. Aramadim.. Az once aklına gelmiş olacagım ki 'merhaba'' yazmış. Cevap vermedim. Zamaninda cok çabaladım yoruldum. Artık sessizce gideceğim öyle düşünüyorum. Ne telefonlarına çıkacağım ne mesajlarına cevap vereceğim. Sizce haksız olan ben miyim o mu? Tabi bazı detaylara girmedim onlar da önemli ama yüzeysel olarak bahsettim.
Erkek arkadasimin mesajlarina cevap vermiyorum artık sizce yaptigim dogru mu?
Cevapla