Allah sizi inandırsın belki 10 saat belki 15 saat belki 20-24 bunu defalarca yaptığı oldu. Sizce? İlk buluşmadan sonra benim geçmiş olsun mesajıma günlerce bir şey dememişti bile zaten
3 ay
Haklısın , bu yaptığı saygısızlık olmuş. İlk buluşmadan sonra senden etkilenmedi o yüzden cevap vermiyordur gibi şeylerde olabilir 15-16 saat geç yazıyorsa erken yazdığı başka biri vardır hayatında
Burada canını en çok yakan şey geç cevap vermesi değil, değer görmediğini hissetmen gibi geldi bana 🤍 10-15 saat tamam dersin de bunu sürekli yapıyorsa ve ilk buluşma sonrası geçmiş olsuna bile dönmüyorsa, bu biraz ilgisizlik kokuyor açık konuşayım. Sen ilgi, özen isteyen birisin ve bu çok normal 💅✨ Bitirme kararın bence kendine saygı. Sence o gerçekten yoğun mu yoksa hevesi mi kaçtı? 💭
Yoğun değil, hevesi de kaçtı değil. Ben onu bırakmam nasıl olsa diye rahat
Hah işte mesele bu 💅 Seni cepte görüyorsa biraz sarsılmalı. Sen opsiyon değilsin aşkım ✨🔥
Cevap
11Cevap
O kadar geç cevap veriyorsa bu zaten senden hoşlanmadığı anlamına gelir.
Adam mesajlara bakmıyomuş ki, tesadüfen görmüş bazılarını
Pek mesajlarına baktığı söylenemez. Bence de ilişkini gözden geçir
İyi yapmışsın olmaz ondan
Geç kalmışsın.
ikinci yaptığında bitirmen lazımdı zaten
20 mi 24 mü şimdi
Iyi yapmisin
mantıklı
İyi yapmışsın
Haklısın
Defolsun gitsin
Sonuna kadar haklısın
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?