Flörtüm ilk mesajı ben atmadım diye konuşmayı bitirdi, sizce haklı mı?

1 aydır sanaldan tanışıyoruz, instadan falan konuşuyoruz. 1 haftaya buluşacaktık ama hep ilk mesajı o attığı için ben atmayınca sinirlendi ve konuşmayı bitirdi. Ben de utandığım için ilk mesajı atamadığımı söylüyordum. Yani ilk aylar hep onun yazması lazım değil mi, biraz da benden bekliyor ama konuşmayı bitirdi, sana güvenmiyorum diyerek. Haklı mı sizce

Flörtüm ilk mesajı ben atmadım diye konuşmayı bitirdi, sizce haklı mı?
Cevapla