3 ay
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Tam bir prenses iyi ki kurtulmuşsun şükret kızım
Ben olsam bende yol verirdim gene iyi dayanmış bende hak 3 tane mesela 3 defa yazarım sonra keserim baktım yazıyor devam
ama utaniyorum dedim ona yani bulustuktan sonra belki yazmaya baslardim 1 ayda bunu yapmasi tuhaf
Alttakilerin söylediğine çok takılma burada herkes kadın yanlısı.
Süre 1 hafta falan değil 1 aydır ilk mesajı atıyorsan beklersin bak ben 3 gün diyorum. Belki o da utanıyor bilmiyorsun. Yani utanılacak bir şey yok. Sabah günaydın veya akşam iyi geceler napiyon demek yeterli yani gerisi gelir eğer gerçekten konuşulmak istiyorsa.
Şey de var biri ben konu bulamıyorum dedi yani bu da saçma bir bahane ne demek konu bulamıyorum. Konuşmak isteyen yazar da konu da bulur
Yıl olmuş 2026 lütfen ilk adımı erkek atar muhabbetlerine bi son verelim artık kadınlar da konuşmak istediği kişiye gayet ilk mesajı atabilmeli ilk mesajı atarak kadınlık gururunuza ihanet etmiş olmuyorsunuz bilgilendirmek istedim
En azından kızlar da üç dört mesajdan birinde ilk başlatan olsun. Ben de öyle düşünüp bırakırdım yani
Bacım arada bir sende yazsan bişey olmaz ki bişey eksilmez sendende
Aynen öyle valla, her zamanda erkek mecbur degilki yazmaya. Seven, değer veren insan yazar, arar, sorar degilmı
@mrtbey_38 %100
Teşekkürler🙂
Afedersiniz ama Xperim yetersiz olduğu için yazamadım size, siz yazarmısniz bana lütfen?
@mrtbey_38 neden
Bişey sorcaktimda
@mrtbey_38 burdan sorun
Uygun olmaz burdan.
@mrtbey_38 O zaman gerek yok teşekkürler
Peki, rica ederim.
boş ver giderse gitsin cok takma sen demişsin cekindim diye anlayisli olsaydi zaten kizmaz gitmezdi. direk belli etmiş sana gore biri olmadigini. empatisi yok anlayisi yok. daha iyisi cikar karşina sakın bir gram üzülme🙋🏼♀️
Cogu kisi erkegi savunmus ama bi iliskinin temelini erkek koymlai ve bu uzun sure boyle devam etmeli diye dusunuyorum, 1 ay sana yazmakla eli kolu kirilmiyor bahane olmus bulusmmaak icin
aynen simdi yazdi zaten cevap vericem
Flörtüm ben mesaj attığım halde konuşmayı bitirdi. Meğerse sevgilisi varmış. Yani boş ver çok şey yapma. Ne kadar erken dönsen kâr olur.
@airpods seni yedekte mi tutuyormuş 🤔
aynen zaten yazsak da yazmasak da bos
Çok haklı ona ilgin olduğunu bilmesi gerekir hatta eğer hoşuna gidiyorsa 2 haftadan sonra bile yazabilirdin tabiki hep değil gaz firen tekniğini uygula
Tamamen bahane ya yalancı erkek. suçu yükleyip kaçıyorlar ya pislikler
1 aydır tanışıyormuşsunuz canım yani senin de adım atman gerekirdir
Haklı aslında bir arkadaş ilişkisinde bile hep tek taraf çay kahve içelim derse insan soğur
Daha buluşmamışssınız
Hiç buluşmadan
Konuşmadan engelle
Sevgiliyken
Çok yorulursun yoksa
hangi ilk mesaj? zaten flörtsünüz ilk mesaj diye bir șey mi kalmıș
ya boyle gun icinde yaziliyo ya hep ilk o yaziyo
Gitmesi iyi olmuş bir mesajı bahane edenden ne bekleyebilirsin ki
Kanka bence bahane uydurmuş sen iyisimi arkana bakmadan devam
Bence bahane üretmiş o çabalamayın güvenle alakası ney
Haklı , tek kişi yaşamıyor bu ilişkiyi neden hep o atsın?
Aptallık etmıs.. hemen ayrıl ondan. Ondan bır sey olmaz
haksız. nese o kaybeder boş ver iyi yapmışsın kızsın sen naz yapmak senin hakkın
24 yasındasın cocuk değilsin 1 mesaj atmak cok zor olamaz
Prenseslere yol verelim iyi ki daha başından kendisini belli etmiş bir de benim ne çektiğimi gorsen ayrılamıyorum da
Aynen 4 gundur yazmayan erkek mi olur bi de diyorki hadi ben yazmiyorum sen yazsaydin
Hiç yazma umarım hayatına daha iyi insanlar girer
Önemli olan ikinizde konuşmak istemesi değil mi? 😊
Ne alaka ya atmadın diye saçma uğraşmak istememis sadece seninle
İnsan ayıp olmasın diye bazen nasılsın yazar. Bu kadarını da bilin.
Haksız. Kadın kılıklı erkek hiç çekilmiyor
Aynen zaten aktif oldugu halde yazmayan kendisi
Coluk cocugu nereden buluyorsunuz ya siz 😂
30 yasinda cocuk degil ki
30 yaşında olması çocuk olmadığı anlamına gelmez.
biraz fazla abartmış prensesimiz
Aynen erkek olan o sonucta
24 yaşında olduğunuza emin misiniz
20
Hala bi ergenlik var 🫢
İyi etmiş ohhh evde kalda gör ebeyin çay tabagini
kes ya
Kalık
Klâsik toksik flört vakası.
Yazmak istemiyorsan yaz onu bekleme ya
Sizin ergen triplerinize soxum
Herkesin kendince haklı nedenleri vardır tabi
haklı değil erkek atmalı mesajı zaten
Cinsellik olmadığı için bitirmiştir.
ne haklısı öküz işte bahane arıyor
Ayyyy ergenceee 🤣
Tam tersi olsa da mı ergence acaba
Vajinası da var mıymış sorsaydun
Prenses neymiş derdi
of prenses oldular basimiza
İlişki zorla yürüyor gibi oluyor. Haklı.
İlk mesaji atan birini bulsun o zaman
Nsen ilk konusmayi yapmak istemedin peki?
Adam haklı. İyi yapmış.
Prenses diyen babasının prenseslerine sesleniyorum. Bu kafayla hayatta bir bok olmaz sizden. İlginin zerresini hakketmiyorsunuz. Ezikler
Aslında onun merak ettiği şey aşk , sevgi tek taraflı mi, çift taraflı mi, bunu görmek istiyordu.
Yazma arama bitir bence bahane
Bitirdiyse bitirdi takmayın böyle şeyleri ya.
Nereden buluyorsunuz bu karı gibi erkekleri
Sende atmalısın arada
Demek ki uyumlu değilmişsiniz.
Bulusmamak ıcın bahane uretmıs gecc
Haklı niye yazmıyon çocuğa utanma nedir
Selamı sabahı kes çekilmez öyle adamlar
Hep o atarsa olmaz ama tabi ki
Haklısın ilk mesaj erkek atar iyi yaptın boş ver
Mesaj atmakla utanmak ne alaka
Haklı değil bitmesi senin açından daha iyi olmuş
Bahane aramış ve bulmuş.
Ne saçma insanlar ile sohbet ediyorsunuz