Konuştuğum kişinin mesajını ilk defa görüldü attım ve yazmadım sizce merak edermi?

Son mesajına kırıldım ondan yazmak istemedim sizce tekrar yazarmı? 2 gün oldu
Konuştuğum kişinin mesajını ilk defa görüldü attım ve yazmadım sizce merak edermi?
Cevapla