Biriyle konusmam kesilmisti uzun zaman sonra sonunda mesaj attı konustuk görüldü attı bende ona birsey dedim?

öylesine kısa süre ufak mesajlasmam oldugu birisi vardı sohbet ilerlemiyodu uzun zaman sonra tekrar baska uygulamadan yazmıs bende cevap verdim soru sordu falan bende adam gibi cevap veriyorum hatta soru sordum üstüne gitti bunun üstüne görüldü attı sanki yazan benim bende layıgı oldugu bi cevap yazdım ufak ve konusmayı kestim. oda mesaj attı bakmadıgım icin birini görmedim digerinde neden kızgınsınmı ne yazmıs bana bunu sorması sacma degilmi kızgında degilim zaten yaptıgı mallık sadece garibime gidiyo.

Biriyle konusmam kesilmisti uzun zaman sonra sonunda mesaj attı konustuk görüldü attı bende ona birsey dedim?
Cevapla