Arkadaşımla olan mesajı göstermedim diye tartıştık, kim haklı?

sevgilim ile telefonuma bakiyorduk. Normalde her seyimi gosteririm sosyal medyama mesajlarima bakabilir cunku ondan bir sey gizlemem. Sadece gecen gun bakarken arkadasimla olan bir mesaja tikladi. Mesaj da baska biri hakkinda ozel bir seyler ve o kisinin bi kac kotu olaylarindan bahsetmistik. Ogrenmesi dogru olmadigi icin telefonu elinden cekip aldim ve oraya bakma dedim. Bakmak da israr etti ve ben de mesajda yazan olaylardan en anlatilabilecek olani anlattim. Bana inanmadi ve bakmak istedigi soyledi boyle olunca ben de ozel oldugunu soylememem gerektigini soyledim ama bakmak istedi ve trip atti. Eve geldigim de ona yaptigimin yanlis oldugunu soyledim durumu acikladim ve ozur diledim. Fakat kendisi tamam diyip gecistirdi ve soguk yapti. Neredeyse 1 yildir sevgiliyiz ilk defa tartistik ve kendimi cok kotu hissediyorum. Sizce sorun bende mi? ondan gercekten hicbir seyimi saklamam benim telefonum onun telefonudur ama o durumdan dolayi oyle yapmak zorunda kaldim.

sen haklisin
haksizsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşımla olan mesajı göstermedim diye tartıştık, kim haklı?
Cevapla