Sevgilim mesajıma cevap vermeyip arkadaşına yazdığı için tartıştık, kim haklı sizce?

Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz yakında evlenicez, kendisi ağır bir işte çalışıyor, bu işe girdiği an aramızdaki iletişim azaldı, bende fazla üstüne düşmüyorum, işten çıktığı an başka iş bulucak, sabah günaydın yazdı bende yazdım aradan 1 saat geçti wpe girdigim de onun wpte çevrimiçi olduğunu gördüm, tabikide kızdım kimle konuşuyorsun yazdım arkadaşımla dedi kim o arkadaş benden önemli mı dedim ve atıştık ve bana ss çekip attı bana niye güvenmiyorsun inanmıyorsun dedi ben ise empati kurmasını konunun güvenmemek olmadığını mesajımın değersiz görüp başkasıyla iletişim halinde olmasını söyledim bana dediği sana zaten yazıcaktm ama işteyim önemli konu vardı arkadaşa yazdım sana geri dönüş yapacaktım sen hemen karı kızla konuştuğumu düşündün dedi ben ise düşünmediğimi sadece 2 saniye bana yazıp arkadaşına tekrar yazabilirsin ben önemsiz birimiyim diye sordum sizce kim haklı

Sevgilin Haklı
Soruyu soran kişi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Teşekkür ederim @Asuca 🌺
Sevgilim mesajıma cevap vermeyip arkadaşına yazdığı için tartıştık, kim haklı sizce?
Cevapla