Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz yakında evlenicez, kendisi ağır bir işte çalışıyor, bu işe girdiği an aramızdaki iletişim azaldı, bende fazla üstüne düşmüyorum, işten çıktığı an başka iş bulucak, sabah günaydın yazdı bende yazdım aradan 1 saat geçti wpe girdigim de onun wpte çevrimiçi olduğunu gördüm, tabikide kızdım kimle konuşuyorsun yazdım arkadaşımla dedi kim o arkadaş benden önemli mı dedim ve atıştık ve bana ss çekip attı bana niye güvenmiyorsun inanmıyorsun dedi ben ise empati kurmasını konunun güvenmemek olmadığını mesajımın değersiz görüp başkasıyla iletişim halinde olmasını söyledim bana dediği sana zaten yazıcaktm ama işteyim önemli konu vardı arkadaşa yazdım sana geri dönüş yapacaktım sen hemen karı kızla konuştuğumu düşündün dedi ben ise düşünmediğimi sadece 2 saniye bana yazıp arkadaşına tekrar yazabilirsin ben önemsiz birimiyim diye sordum sizce kim haklı
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBu sorunun cevabı, ilişkinizin dinamiklerine ve mesajınızın içeriğine bağlı olarak değişebilir. Ancak, genel olarak bakıldığında, sevgilinizin mesajınıza cevap vermeyip arkadaşına yazması, sizin için üzücü ve hayal kırıklığı yaratıcı bir durum olabilir. Bu nedenle, bu konuda sevgilinizin davranışını sorgulamanız ve onunla konuşmanız haklıdır.
Sevgilinizin mesajınıza cevap vermeyip arkadaşına yazmasının birkaç nedeni olabilir:
Arkadaşına önemli bir şey söylemek istiyor olabilir.
Mesajınızı görmediğini veya fark etmediğini düşünmüş olabilir.
Sizinle konuşmaktan kaçınmak istiyor olabilir.
Sevgilinizin neden böyle davrandığını anlamak için onunla konuşmanız önemlidir. Ona mesajınızı neden cevap vermediğini sorabilir ve duygularınızı onunla paylaşabilirsiniz. Sevgilinizin davranışının bir açıklaması varsa, bunu anlayışla karşılamanız ve ona destek olmanız önemlidir. Ancak, sevgilinizin davranışı sizin için kabul edilemezse, bunu ona açıkça söylemeniz gerekir.İlişkinizdeki iletişimi güçlendirmek için, birbirinizin duygularını ve ihtiyaçlarını önemsemeniz ve bunları açıkça ifade etmeniz önemlidir. Sevgilinizle bu konuda konuşmak, ilişkinizin geleceği için önemli bir adım olabilir.
İşte size yardımcı olabilecek bazı ipuçları:
Sevgilinize sakin bir şekilde yaklaşın.
Onun davranışının neden sizi üzdüğünü açıklayın.
Onun duygularını anlamaya çalışın.
Bir çözüm bulmak için birlikte çalışın.
Sevgilinizle bu konuda konuşmak, ilişkiniz için olumlu bir gelişmeye yol açabilir. Ancak, sevgilinizin davranışını kabul edemeyeceğinizi düşünüyorsanız, bu konuda bir karar vermeniz gerekir.01 Yorumla
Soran+1 yılBen sordum bana dediği arkadaşla acil bisey konuşuyordum sana geri donucektim sen hemen karı kızla konuştuğumu düşündün dedi bende düşünmediğimi söyledim bana güvenmiyorsun kim arkadaşla sormazdın dedi ben de sorucam tabiki de benim mesajıma bakmayıp başkasıyla iletişim halinde oluyorsun dedim yani soru sormak güvensizliğe mı giriyor?
En İyi Cevaplar
+1 yılKesinlikle bu konuda haklısın tamam bazı şeylerle üzerine gitmemek gerekiyor ama bu kadar ilgisiz olmasın da doğru bulmuyorum ve sana hak veriyorum bu konuda yani Ama bu konuları güzelce konuşarak çözebilirsiniz yani abartılacak veya uzatılacak bir şey değil kırgın olduğunu bunu bir daha yapmaması gerektiğini ona değer vermek vermesi gerektiğini kendisine söylersen kırgınlıklarını ve onu ne kadar çok sevdiğini anlatırsan eminim bir yolu bulunacaktır
08 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten arkadaşına yazmasın demiyorum acil konu olsa bile 2 saniye bana yazmasını isterim empati kur ben yapsam ne hissedersin diyorum hiçbişey demiyor kim arkadaş demişim diye güvensizlik diye adlandırdı soru sormaya hakkım yok mu
- +1 yıl
Tabii ki hakkın var bence gereksiz bir tepki
Soran+1 yılAksam sizce o yazana kadar ben yazmiyimmi yoksa farketmezmi
- +1 yıl
Bence yazma bekle bakalım
Soran+1 yılBekledim ve hiç ne aradı ne yazdı 🙄
- +1 yıl
Yaz bakalım
Soran+1 yılYok yazmıcam bir kac gun sıkılmış benden belli
- +1 yıl
Bekle o zaman
Gizli Üye(30-35)+1 yılMal biliyor musun hani telefonunu uygulama üzerinden izliyebiliyorsum… ben olsam öyle yapardım al izle derdim ama hesap verip duramazdım
sen de haklısın uzaktasın … ama o da hesap veremez ki çocuk gibi …
kendinden şüphesi yoksa zaten versin telefon sana böyle uygulamalar var
013 Yorumla
Soran+1 yılSoru soruyorum zaten guvenmiyorsun diyor Uygulama işine girersem daha çok kötü olur zaten artık sormucam çevrimicisin bana niye yazmıyorsun diye nezaman sorsam güvensizlik diyor
Cevap sahibi+1 yılO teklif etsin sen de rahat et o da rahat etsin
Soran+1 yılEdeceğini sanmam çocuk der ergen der
Cevap sahibi+1 yılBöyle de ya sen delireceksin ya da onu delirteceksin …. Tek çözüm … teklif etse nasıl rahatlarsın 😂 ama düşünsene
Cevap sahibi+1 yılTekrardan alık olursun
Soran+1 yılUmursamicam artık her lafta güvensizlik diyor
Cevap sahibi+1 yılİyi yürekli biriyse güven
Soran+1 yılGüveniyorum da soru sorunca güvensizlik diyor ben hiç bisey demiyim hayatında olayım olmaz ki öyle
Cevap sahibi+1 yılHaklısın … güvende hissetmek istiyorsun normal ….
Başka çözüm yok ya erkek çok rahat olacak şeffaf….
Soran+1 yılPeki ben sizce seçenekmiyim
Cevap sahibi+1 yılHayır şimdi alınganlık yapma…
İki şık var ya gerçekten senden başka çekimdeyim gözü görmüyor…. Ve senin şüphe etmeni istemiyor
ya da özgürlüğüne düşkün biraz böyle tehlikeli bölgede gezmeyi seven be rahat bırakılmak isteyen bir tip…
Adamı tanımıyoruz
Soran+1 yılTehlikeli bölgede seven biri değil her erkek özgürlüğü seviyor benim ona inanmami istiyor
Cevap sahibi+1 yılTamam inan ozaman
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Sevgilin haklı. Çevrimiçi olup senin mesajını ikinci plana atıp başkasına yazması tek seferlik kabul edilebilir bir şey ama her zaman yapıyorsa işte o zaman ben senin verdiğin tepkiyi verirdim. İlk defa böyle bir şey yapıyorsa tartışma çıkarıp huzur kaçırmaya gerek yok bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılTartışma yaratmadım bana arkadaşımla dedi ben de kim o arkadaş benim mesajıma bakmayıp o yazıştıgın insan kim dedim bana gelip arkadaşımla bir mevzu var onla konuşuyorum deseydi tepki vermezdim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
+1 yılUzak mesafede bu tarz tepkilerin olması oldukça doğal iki saniyeliğine size de yazabilirdi. Kadın kız ithamı konusunda haksız kalıyorsunuz maalesef bu çok kırıcı Bir tavır öyle bir şey olduysa sizden yana ancak insan mesafeler de olunca böyle sıkıntılar yaşayabiliyor. Uzatmaya sebep bir durum göremiyorum yakında zaten kavuşmak ta varmış
13 Yorumla
Soran+1 yılYok kârı kız i ben söylemedim sevgilim yazdı hani bana güvenmiyorsun kızlara yazdığımı düşünüyorsun dedi bende düşünmüyorum dedim tatlıya bağlamak istedim bana akşam konuşuruz demişti bu saate kadar yazmadı
- +1 yıl
Anladım sizde bir sorun yok öyleyse bence bir süre daha bekleyin yazmazsa da çünkü alttan almasını da bilmeli ortada sorun yokken
Soran+1 yılEvet normalde gurur yapmam yazarım ama sevgilimin bana yazmasını da ilk adımın onun adımı atmasını isterim o yazana kadar yazmıcam bir kac gun geçerse ozman ilişkimi gözden geçirip son noktayı koyucam
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeni sonuna kadar anlamama rağmen adam haklı. Sen de öyle hissetmekte haklısın. Fakat belki işle alakalı bir durum var belki bir organizsyon var aksam ve kendi durumuyla alakalı arkadasına bir şey yazmalıydı vesaire.
115 Yorumla
Soran+1 yılIsle alakalı arkadaşısina yazmış ss çekip attı da kim o arkadaşın diye sorduğumda hemen güvensizlik olarak adlandiriyor empati kur diyorum ya bırak diyor
- +1 yıl
Kank birşeyleri söylemenin zamanı var o sinir harbiyle söylemek istediğini anlayamaz ki. O an onun derdi ona güvenini olmuş sen ona ne kadar mantıklı şeyler söylesende o oraya takıldığı için anlamaz. Misal orada onun gönlünü yapıp daha sonra yanyana iken bu durumdan bahsetsen muhtemelen hak verir.
Soran+1 yılYan yanayken 1 ay sonra bu konuyu açamam ki mesaj olarak gönlünü nasıl almalıyım fikir verirmisin
- +1 yıl
Öncelikle ona hak vererek ona güvendiğini yani önemsediğini belirtecek bir mesaj atmanı tavsiye ederim. Yanlış anlamış olabileceğini ve bu yüzden özür dilediğini kendisini sevdiğini belirt. O konu tatlıya bağlandıktan sonra da bana surada hak verebilirmisin ben de ilk bana dönüş yapmadığını gördüğüm için kırıldım. Evet belki iş ile alakalı önemli bir durum vardı ve sende bu durumu duygusal algıladığını söyle. O buna dikkat edecek ya da gönlünü alacak bir şekilde açıklama yapacaktır diye tahmin ediyorum. Hem karşı tarafa güven verirsin he hoşuna gider bence.
Soran+1 yılSöyledim hiç bir açıklama yapıp gönlümü de almadı dediği "tm sorun yok aksam konuşuruz olur mu " dedi
Soran+1 yılBenim sevgilimde bir tahta mı demir mi bisey eksik
- +1 yıl
Akşam konusuruz demiş musait değildir kanks. Biraz odun olabilir :) Sorun yok demiş dile getirmese de kendisi de dikkat eder. Belki akşam sana bu konuda uzunca yazar. Sen çok şey yapma boş ver ilişkiler böyle bazen sen onu idare edersin bazen o seni. Seviyorsan çok dert edinme bence.
Soran+1 yılYa aksam dediğine bakma akşam olduğunda gider uyur ağır iş ya direk uykusu geliyor bide ben aramayınca aramıyor bu işe girdigin de beri böyle
- +1 yıl
Demek ki işle alakalı problem kanks. Çalıştığı yerde telefona dikkat ediyorlardır. İstemiyorlardır belki de. Bu durumu onla konuş bence sana yeteri kadar anlatamamış ne kadar problem olduğunu. Bazı işler öyle. Benim eski çalıştığım yerde telefon yasaktı ben sırf sevgilim için rest çekmiştim elinde görmediğimiz sürece cebinde kalsın. Toplamayız senin telefonu dediler. Kaçak göçek sigaraya çıkıyorum wc ye gidiyorum diye yazardım. O da onu tatminetmezdi. Güzel bir şekilde ne zorluklar yaşadığımı anlattım hak vermişti.
Soran+1 yılKanka onun çalıştığı yer de gemi falan yapıyorlar mis öyle ağır iş gözlerim ağrıyor yorgun düşüyorum diyor hak veriyorum da bu şekilde umursamaz olması da zoruma gidiyor güvensizlik yapmıyorum sadece empati duygusunu kaybetti empati yap diyorum yapmıyor fevri davranıyor
- +1 yıl
Anladım tekne gemi yapım tersaneleri cidden fazla ağır iş... Şöyle bir yol izlesen olur mu? Bırak onun sana rahat yazabildiği bir anda güzel bir şekilde iki tarafta sinirlenmeden sorununu anlat. Bazen o kadar işin arasında cidden önem verdiğin kişilerin yazdığını algılayamıyor ya da olması gerektiği kadar konu hakkında düşünüp sağlıklı kararlar veremeyecek kadar zamanı olmadığı için bir de geriliyor insan, istemeden kırabiliyor. İzin gününde felan sorun neyse güzelce anlat. Ama sen şöyle yapıyorsun böyle yapıyorsun gibi değil de böyle olması beni kırıyor gibisinden. Yani bundan sonra da anlamıyorsa kanks ya zor bir dönemden geçiyordur ya da fazlaca anlayışsız biridir. Ben yine de ne olursa olsun destekçisi olmanı rica ederim senden. Sonuçta uzun bir ilişkiniz olmuştur evlilik kararı verdiyseniz. Bir şekilde çözülür bu durumlar merak edecek kendini üzecek şekilde duygusallaşmamanı öneririm.
Soran+1 yıl2 hafta sonra buluşucaz acaba bu konuyu buluşunca soylemelimiyim zaten işten çıkıp yanıma gelicek sonra başka normal bir işe başlıcak
- +1 yıl
Yani yüz yüze konuşmalar her zaman daha etkili olur. Bir kadın eğer duygusal olarak rahatsız olduğu bir şeyi güzelce sevecen bir şekilde partnerine anlatırsa erkek daha bir ılımlı yaklaşır genelde böyledir. Ve ne olursa olsun destekçisi olan kadının değerini daha iyi bilir daha çok sahiplenir erkekler. Tabii herkesin kişiliği farklıdır fakat genelde böyledir.
Soran+1 yılYüz yüze konuşayım ozman teşekkür ederim
Soran+1 yılBak akşam konuşalım demişti ne aradı ne mesaj attı hiçbişey yapmadı
Sevgilin haklı tabi ki, ne yani illa senin ile mi konuşması gerek bu insanın hiç arkadaşı olmayacak mı iş arkadaşı olur normal arkadaşı olur fark etmez buna tepki gösteremezsin hakkın yok
25 Yorumla
Soran+1 yılTabikide arkadaşı olabilir ama ben yazmışım o an benim mesajıma yazıp arkadaşıyla tekrar iletişim halinde olabilir ve bana baştan demedi arkadaşımla acil konu var konuşuyorum diye sadece arkadaşımla dedi ben kim o önemli benden diyince bana niye güvenmiyorsun bir kızla konuştuğumu düşünüyorsun demeye başladı
Soran+1 yılArkadaş farklı sevgili farklı peki ben her bu şekilde soru sorduğumda sevgilim neden güvensizlik diyor sormaya hakkım yokmu
- +1 yıl
Oo basit konuşuyorsun belki kız aldatıyor sevgili olduysa bi zahmet baksın yazsın oldu bana yazmayacak ama başkasına yazacak belki aldatıyor
- +1 yıl
@Özelhayatım Evet olabilir belki ama işte
Gizli Üye(25-29)+1 yılcanım evet bi mesaj atmak bi saniyesini alıyo insanın ama dikkatlice okuyup yazmak istemiştir belki sana dikkati sadece senin üzerindeyken cevap vermek istemiştir böyle geçiştirme değil de ne biliyim bi de iş değiştiricek demişsin arkadaşla falan o yüzden konuşuyo olabilir sen onun evi gibisin günün sonunda huzurlu olduğu yere gelicek şu an da işlerini düzene sokmaya çalışıyo bence evlenicekmişsiniz çünkü haklı haksıza gerek yok bibirinize sahip çıkın aranızda aşk varsa
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın öyle görünce kırıldım sonra tabi tatlıya baglamak istedim bana dediği akşam konuşuruz sorun yok dedi
+1 yılEn sinir olduğum şey bunu bana da arkadaşlarım yapıyor. Yahu bir cumleyle şu an isim var başkasıyla bir şey konuşmam gerek diyip yazmak zor olmamalı. kiz orada seni bekliyor belki önünde önemli işleri vardır ama erteliyordur.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa 2 saniye yazıp arkadaşına geri yazarsın öyle degilmi sevgilime empati yap diyorum yapamıyor artık demicem bisey çok yoruldum ya
- +1 yıl
Bir taraf hep idare etmek zorunda kalır maalesef hayatın kanunu bu
Değişir... belki senin yazdigin önemsizdir ama cevap verdiği arkadaşının önemli acil bir şeysi vardır ondan önce ona cevap vermiştir... AMA BISEY SORCAM ARKADASI KIZ MI ERKEK MI 🤨🤔
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten sabah günaydın yazmıştı bende günaydın yazdım 1 saat sonra wpe girince onun çevrimiçi olduğunu gördüm sanırım ya 1 2 dakika önce girdi arkadaşı erkek işle alakalı bir konu söylemiş hatta bana ekran çekti bide diyor ki yazdığım mesajın saatine de bak şimdi bana yazma tmmi dedi
Soran+1 yılEvet sonra tatlıya bağlamak için mesaj yazdım sorun yok aksam konuşuruz olur mu dedi kolay gelsin aşkım dedim görüldü bıraktı zalımm
+1 yılDarlama zorla sevda olmaz. Tek kusur buysa ve bunu soruyosan sorun sende. Yok biriken sorunlardan yalnız birisiyse ve anlamlandıramıyosan onda da olabilir çocuğu darlama. Sana önce cevap vermek istese önce sana cevap verirdi değilmi? Ve gayet normal. Madem aklına takıldı içine gömülme az uzaklaş büyük tabloyu görmek için uzaktan objektif olmaya uğraşarak onun sana yaklaşımlarını değerlendirmeye al.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapicam belki de çok sevgimi belli ettim oyuzden böyle yapıyor belkide ilişkiden sıkıldı bide ağır işte çalışıyor bu yüzden böyle davranıyor biraz kendimi geri çekicem o yazana arayana kadar bir adım atmicam eğer yine böyle davranırsa ilişkimi sonlandırıcam
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEğer senin mesajını görüp bilerek yazmadiysa bilemedim yani sen haklısın gibi ama arkadaşı onemli bir şey anlatmış olabilir. Belki onemli bir durum olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle wp te görünce kırıldım sonra ss çekti arkadaşımla acil bir konu konuşuyordum sana geri donucektim dedi ama baştan bana söyleseydi belki de tepkim olmzdi sonra bana güvenmiyorsun dedi ben ise güven konusu olmadığını söyledim
Aşk İlişkileri konusunda 878 cevap paylaştı. Ya buda soru mu? Tabii ki sen haklısın. Sevgilim deme şuna artık. Bunu yapan daha neler yapmaz. Yazık ya. Şimdiden seni arka plana atmış. Sen kimsin ki demek istemiş. sdsdsdsd
03 Yorumla
Soran+1 yılSen kimsin ki deseydi soruma açıklama yapmazdı sadece arkadaşımla acil bisey konuşuyordum sana geri donucektim dedi
Sevgilin haklı. Sürekli konuşunca ben sıkılıyorum mesela. Önemli bir konu olabilir, her zaman aldatıyor diye düşünmemek lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldatıyor düşüncesine girmedim mesajı mı önemsiz gordugunu düşünüp arkadaşına yazdığını düşündüm
Aşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. Ya 1 saat cevap vermemiş nolmuş yani sen kendin diyorsun ağır bir iş zaten diye ne ara 2 3 tane kadını bir arada yönetecek
09 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir de o an çevrimiçi görünce mesajıma yanıt yok kırıldım bide ben karı kızla konuşuyor düşüncesine girmedim önemli insan kim ki bana yazmayıp ona yazıyor düşüncesine girdim
Soran+1 yılEvet akşam konuşalım yazmıştı bana şu an yazmadı hiç yazmasa sizce ben yazmalimiyim yoksa beklemelimiym
Soran+1 yılYazdım aradım açmadı aradan zaman geçti bana dediği arkadaşın evindeyim maç izledik eve geçince aricam dedi tm dedim 1 saat geçti aramadı saat 2 ye geliyordu ben aradım açtı eve geldim uyuyakalmışım telefonu şarja koydum dedi bende dedim ki işten çıkıyorsun arkadaşlarınla takılıyorsun eve geçince uyuyorsun bana gelince uykum yorgunum diyorsun ben hayatında tam olarak neresindeyim dedim bana dediki yarın sabah ise gidicem uyuyim özür dilerim yarın konuşuruz dedi bugunde soğuk konuşuyor sanki ben yapmışım gibi şaka gibi ya
Soran+1 yılŞimdi yazmış sen napıyon kuzum diye bende soğuk şekilde yanıt verdim umursamaz ve o yazana kadar mesaj atana kadar mesaj atıp darlamicam bundan sonra anlasın
+1 yılCinlik yaparsan olacagi o adam hakli cekilcek tip degilsindir.
13 Yorumla
Soran+1 yılÇekilcek tıp değilsem benle 2 sene olmazdı günaydın yazmışım mesajıma cevap vermedi
- +1 yıl
2 senede anlamis adam demek :D
Soran+1 yılEee ozman gidebilir ama sevgilim mutlu ki gitmiyor ve zaten evlilik hazırlıkları yapıyor
+1 yılguvenmediginiz bi iliskinin icinde nasıl olabiliyosunuz iskence
06 Yorumla
Soran+1 yılKonu güvenmemek değil ki konu mesajıma cevap vermeyip çevrimiçi oluşu sen bu durumda kızmazmısn
- +1 yıl
kızmam isi vardır bitince yazar cocuk muyum
Soran+1 yılSenin mesajını önemsiz gibi görmüyor mu öyle
- +1 yıl
agır bi iste calısıyo demedin mi? sen onun sevgisinden suphe ediyosan mesajını onemsiz gorursun
- +1 yıl
Yani is saatleri icinde onceliginin ben olmamam durumu beni pek etkilemez sonucta mesai saatleri icerisinde iletisim kurması gereken baska insanlarda var ki benim icin de aynı seyler geçerli. Ama her iliskinin dinamigi farklıdır.
Soran+1 yıl@hannahthefamous normalde böyle yapmaz di bu işe girdiğinden beri aramızdaki iletişim azaldı tabikide yuklenmiyorum ona az önce öyle çevrimiçi görünce asla karı kızla konuşuyor düşüncesine girmedim sadece mesajıma 2 saniye yazıp arkadaşına geri dönebilirdi ona kızdım
Gizli Üye(30-35)+1 yılbazen fevri davranmamak lazım anlayışlı olmak gerek
12 Yorumla
Soran+1 yılSevgilin mesajına bakmadan wpte çevrimiçi olursa tepki vermezmiydin
Cevap sahibi+1 yılverirdim olan olurdy6
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılönceliği her zaman sen olmalısın doğal olarak
02 Yorumla
Soran+1 yılDi mi ben de öyle düşünüyorum tm arkadaşıyla işle alakalı önemli konu konuşabilir ama bana 2 saniye ayırıp yazıp tekrar arkadaşına da yazabilir
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle..
Gizli Üye(18-24)+1 yılUzak mesafe ilişkisinden sonrasını okumadım.
03 Yorumla
Soran+1 yılUzun mu geldi 😅
Cevap sahibi+1 yılYok uzak mesafe ilişkisi bana aşırı saçma geliyorda.
Soran+1 yılHm anladm
+1 yılBunu sorman hata sonuna kadar sen haklısın!!!
17 Yorumla
Soran+1 yılAksam konuşuruz dedi bu saate kadar ne aradı ne yazdı 🙄
- +1 yıl
Sinir krizi sebebi hepsi aynı bu erkeklerin ya bizi bulduklarına şükür etmiyorlar
Soran+1 yılBeni sadece kendinden soğutuyor bence istediğini de ulaşır yoluma bakarım
- +1 yıl
Seninle aynı şeyi yaşadım ve bende öyle yapmayı planlıyorum
- +1 yıl
Kimse senden değerli değil böyleleri için üzülmeye değmez
Soran+1 yılAynen öyle karşındaki insan yapabiliyorsa sen de yaparsın umursamaz davranıyorsa sen de yapabilirsin
- +1 yıl
Tabi ki
Çaktırmadan kendi nickini de söylemişsin
06 Yorumla
Soran+1 yılNickim ne
Soran+1 yılHayır 😅 o sorumu beğenen kız master
Soran+1 yılYenisin burada sanırım alışırsın zamanla
+1 yılBunu dert edip soruyorsan eniştemiz haklı
01 Yorumla
Soran+1 yılDert etmiyorum sadece soruyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoruyu soran kişi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin haklı
12 Yorumla
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
İşi var belki o an
+1 yılSevgilin haklı boş tantana olmuş
14 Yorumla
Soran+1 yılAyıp ettin
- +1 yıl
Yok ya bu tarz olaylar bana bos geliyor ya :))
Soran+1 yılPeki bu konuda her soru sordugum da neden güvenmiyorsun der ki
- +1 yıl
Her sey olabilir
Sen haklısın bayan
00 Yorumla
+1 yılSenn
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsen haklısın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Soran
00 Yorumla
+1 yılSen halklisin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer