Arkadaşımla aramızın bozulma sebebine bakın sizce kim haklı?

arkadaşım sevgilisiyle bozuşmuş sebebi de şu kız bir tane ayrılık temalı şarkımı paylaşmış napmış herhalde telefonla konuşuyorlar falan devamlı 1 haftadır bu mevzu var kız diyor ki şarkı hoşuma gitti ondan paylaştım bir manası yok diyor buda uzatıyor kıza trip atıyor konuşmalarını duyuyorum kız ağlıyor nolur beni bırakma falan diye bende en son dedim ki kanka uzatma artık bu kadar ufak bişey için bu kadar uzatılmaz dedim dinlemedi yine devam etti sonra sen bu kızı seviyormusun dedim seviyorum dedi bende sen bu kızımı seviyorsun yoksa egonu tatmin etmeyi mi çünkü bu artık ego tatminine giriyor bu kadar yalvartılır mı bir insan dedim bu sonra alındı küstü bana falan napim yani arkadaşım diye doğruları söylemeyim mi yüzüne sizce kim haklı?

Arkadaşımla aramızın bozulma sebebine bakın sizce kim haklı?
Cevapla