Eski en yakın arkadaşımla olan tartışmada haksız mıyım lütfen okuyun bi bakın ya?

1 buçuk aydır böyle çıkıyorum ve 4 5 yıllık bi arkadaşım var geçen gün otururken hoş olmayan bi espiri yaptı ben şaka olduğunu bildiğim için alınmadım ama sevgilimin hoşuma gitmemiş uyarmalı istedi ben de çok nazik bi şekilde yazdım yapma diye bi anda o da kendine baksın patavatsız canım canım seyelr yapıyor vs yazmış sonra akşam sevgilim bana dedi ki arkamdan kosnualanlari bilmek soruyorum açık olalım birbirimze dedi ve o konuşmaları gördü çok sinirlendi doğal olarak belli bi süre yüz yüze konuşmak için konuyu açmadım arkadaşıma sadece ıste seninle konuşmak istemiyormuş falan dedim dün de ses kaydı attım anlayış göster onun hakkında dediklerini söylemek zorundayım ama sadece bunu yani aramanızda olan özelini zaten anlatmam o ayrı diye güzelce açıklama yaptım ama arkadas bi sinirlendi anlatamam benim konsumalarimin ne işi var onda diye anlatamadım derdimi yani. ben de diyorum ki böyle yaomak yerine evet bi sinirle yazdim normalde seviyordum ama benim de onda bazı rahatsız olduğum şeyler var o da onu düzeltsin konsualim halledelim bu saatten sonra ister konsuruuz ister konuşmayız fark etmez deseydi sorun olmayacaktı ya da en başta ben onu uyardigimda ha rahatsız mi olmuş kusura bakmasın yapmam ben de şundan rahatsız oluyorum dese bitecek ya ama bana demediğini bırakmadı bi de üstüne gelemezmiş böyle şeylere arkadaş olmak istemiyormuş ya sevgililer arasında sır olmaz dediklerini ona anlatmam gerekiyor sırlarını anlaymiycam ki kim haklı sizce (patavatsız demişti kötü bi şey değil ki falan diyor bi de)
Eski en yakın arkadaşımla olan tartışmada haksız mıyım lütfen okuyun bi bakın ya?
Cevapla