Atılan mesaja cevap vermeyen arkadaşı hayatımdan çıkardım haksız mıyım?

Geçende ona mesaj attım asla cevap vermedi fakat telefon elinde başka yerlere de bir şeyler atıyor. Yazdığım şeyde önemliydi. 2 hafta önce de aynısınu yaptı görmedim falan dedi eyvallah dedim. Fakat bu olaydan sonra artık dayanamadım yine görmedim falan dedi. Sonra başa sabitliyim mi diuor. Benim mesaj atacağımı bildiği halde hala sabitlememiş. Bende sinirlendim daha yazmıyorum oda yazmıyor. Bir daha da konuşmayi düşünmüyorum. Haksız mıyım?
Atılan mesaja cevap vermeyen arkadaşı hayatımdan çıkardım haksız mıyım?
Cevapla