Mesajına geç baktım diye arkadaşım benimle dostluğunu bitirdi, bu normal mi?

(8 senedir dostumdu) arkadasimla ( erkek) aramız gayet iyiyken mesajına gec baktığım icin mesaji silmis sabah gordum anlam veremedim sacma geldigi icin niye sildin vs sormadim o ara yogundum zaten gereksiz trip yapiyo diye dusundum kizdim bende yazmadim ve 2 hafta geçti tık yok en son ben aradim olay sacma gelmesine ragmen özür diledim özrümü kabul etmedi ve her yerden fotolarimizi vs kaldirip her seyi bitirdi bu normal mi?

Mesajına geç baktım diye arkadaşım benimle dostluğunu bitirdi, bu normal mi?
Cevapla