




Sabah sabah sinir patlaması yaşadım. Bu ne ya. Erkekler iyice prenses olmuş. Haksız mıyım?
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç





Sabah sabah sinir patlaması yaşadım. Bu ne ya. Erkekler iyice prenses olmuş. Haksız mıyım?
Çok şükür bin şükür ayrıldığınıza. Yazık ya Hu merhamet insanın zenginliğidir. Ne kadar güzel bir kalbi var ki paylaşmak, yardım etmek istemiş. Bu lar neden bu kadar dokundu sana bilmiyorum ama iyi değilsin. Yavru köpeğe enik ve bitki demen zaten içindeki öfkeyi aşikar ediyor. Bir süre yalnız kal ve kendini anlamaya çalış bence. Bunun prenseslikle ya da eziklikle alakası yok.
Hatta asıl senin yaptığına öz güvensizlik (eziklik) denir. Yavru köpeğe, küçücük çocuğa harcadığı parayı kıskanıyorsun. Bu tam tersi bir indanı sevmeye sebepken üstelik..
Aslında yazılacak çok şey var da anlamayacağın için yormak istemiyorum. Ama senin onca hakaretine ve saygısızlığına rağmen, adamın tüm efendiliğini koruyup sana kendi uslubuyla karşılık vermesi dahi muazzam. Merhametli , yardımsever, hayvansever , kibar, naif olunca "prenses erkek" olunuyorsa , ben prenses erkeklerden yanayım. Çünkü öyle biri senin saçının teline dahi kıyamaz. Alışmışsın çevrende dağ ayısı gibi holo holo keko tiplere, böylesi sana ezik geliyor.
Çok anlamlı ve çok geniş bir konu, yargılamak bana düşmez,”denge yok, anlama yok, dinamikleri bilen biri yok” mesajlarda erkeğin yaptıkları ortada. İronik biçimde ders alınması ve bunun okutulması lazım. Yetersizlik örneği. Güzel bir paylaşım.
*her yerde iyi olunmaz, her durumda sert olunmaz bazen sözsüz iletişimi anlamak lazım. Senin veryansının ortada doğal olarak burada seni linçleyecekler ama senin anlatmak istediğin şey aslında farklı bunu anlayan anladı
Canım, mesajlarını okuyunca içim burkuldu, sinirini o kadar iyi anlıyorum 💔 Erkeklerde sınır koymak önemli evet, ama merhamet eziklik değil ki, o yumuşak kalp altın değerinde 🥺 Bana haksızsın geliyor, belki konuşup denesen? Ben sevgilimde severim öyle yanları, senin yerinde olsam vazgeçmezdim 😘 Peki sence düzelir mi ilişki?
Ya birak asko kuskom eziklerle muhatap olamam yarin birgun bana birisi laf atsa ona bile ezik fibi yalvarir
Canım korkunu anlıyorum 💔 Ama merhamet güç ya 🥺 Kendine iyi bak 😘
Cevap
20Cevap
Efendi, saygılı erkek arıyorum diyip böyle vahşçi olmanız tuhaf. Size karşı merhametli dışarıya sert olur erkek.
Ne oldu da bu kadar sinirlendin. Bu devirde böyle erkeği zor bulursun umarım pişman olmazsın
Pardon bu şaka mı? Adam senden kurtulmuş, hayrına lokma falan dağıtsın 🤦🏼♀️
cocugun sakinligine efendiligine hayran kaldim su konusma farkina bak iyi olmus kendini belli ettigin cocuk kurtuldu senden
Umarım dengine denk gelirsin, çünkü bu adam kesinlikle bu tavrı hak eden biri değil.
O yazdığın şeylerin hepsinin daha fazlası sensin bence adamdan ayrılarak iyi yapmışsın kendinden kurtarmışsın adamı slk
Ama güzel kapak yapmış üç sayfa yazıya tek kelime cevap sen seni böyle evire çevire skeck birini bul bence
Sende kurtulmuş adam ne biçim insanlarsınız siz ya sanane adamın yaptığı iyilikten
Bak bu sefer sinirlenmekte haklısın. Hatta az bil yazmışsın. Ayrıca kurgu olduğunu düşünüyorum
Kurgu Murgu böyle tipler bırak sevilmeyi dönüp insan yerine koyulup selam bile verilmeyi haketmiyor
Dedim ya fazlasını hakediyor.
Sana çok kötü bir erkek lazım. Şöyle zırvalayan , sürekli bağırıp çağıran 👍 ki anlayasın arada ki farkı 👍
Bu erkeğin ezik olmadığını zaten senin o verdiğin mesajlara karşılık verdiği cevaptan anlarsın da trol gibi geldi
Beni engellesene.
Engelleyemiyorum seni.
Senin gibi insanlık dışı yaratıklara katlanamıyorum.
Zaten uyumsuz bir çift olduğunuz konuşma tarzınızdan adabınızdan belliymiş. Neyse çocuk kurtulmuş oldu.
Tek anlamadığım şey şu
Bunları yapmasını sana ne zararı var?
Çocuğun mendilini aldı diye niye yemek yiyemediniz mesela
İnsan olmanın adı "eziklik" olmuş. Tuhaf. Sana, kendine denk insanlarla mutluluklar.
Ayrılmakla iyi yapmışsın senden kurtulmuş bu sayede. Umarım o kişinin karşısına kendi gibi merhametli güzel kalpli biri çıkar karşısına
İnsanlar iyilik yapınca adı saf, ezik mi oluyor?
Bir ay sonra # açılır görürüz zaten bunu haberlerde üzülmeyin
Sen aynı tuzruhuna benziyorsun insanın içini kurutursun
Merhamet bir erkeğe yakışan en güzel şey.. umarım pişman olursun
Valla çocuk ne güzel cevap vermiş.. başka bişey demeye gerek yok
Seni it yerine bile koymamış verdiği cevapta çok da iyi etmiş
İçini dökmüşsün haksızsın ama saygı duyuyorum yine de.
adam benim üslubuma benzer konuşmuş. iyi yapmış kal ortada. ezik olan sensin.
Sen belanı mı arıyorsun kendin gibilerine denk gelirsin umarım
Sonuna kadar haklısın. Çünkü sen p. ic şerefsiz seviyorsun
Benimkini al geçmişi yüzüne vurup hakaret etsin ezsin kısıtlasın
Keşke herkes dengine düşse...
Bugünde birileri yerine uyandık çok şükür.. git kendini camdan balkondan biryerlerden at bizi uğraştırma hadi
istediğin gibi birisini bulmak uzun yıllarını alabiliyor
Şimdi o mu sen iyi olduğun için sana kötü davranıyor sen mi ona
Bence şakasın.
bir erkek daha kendini kurtarmış
Valla ne deyim hakkında hayırlısı
İyi senden kurtulmuş
Hunharca (sevin) bu aplayı hücummmm 😂😂
Bu kız normal değil erkek iyi ki ayrılme bu essekten
Çocuk kurtuldu rahatlatim
En iyisini yapmissin
İq 10 falan
Kaç yaşındaydın sen
Senin gibileri seviyorlar işte öğ
Ezik sensin 😃
Sen buna nikahı basarsın.
Gerçek mi bu mesajlar ya hahahahahana
Haklısın sevgilim
Haksızsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?