Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?

Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?

Dün ne güzel buluşup güzel vakit geçirecektim ama hevesimi kursağımda bıraktı ben de ayrıldım. Haksız mıyım?

Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim çok ezik olduğu için ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla