Bugün 4 tane mesaj attık birbirimize asla arama falan da yok saat 6'da aramışım en son hiç daha ne aramış ne sormuş. İnsan eve gittiğinde arar ama yok bu telefonu da atıyor kenara uyuyor. 50 gündür her gün uyarıyorum tamam diyor düzelteceğim diyor hiç oralı olmuyor
Sevgilim yazmıyor, aramıyor, defalarca uyarmama rağmen umursamıyorsa ayrılmak mı lazım?
Bu tarz kişiler malasef düzelmiyor daha önce ben 4 ay uğrastım en son dayanamadım artık bitsin dedim biterken bile saatler sonra sadece tamam tesekkürler ederim yazdı onu bile yazmamıs kelime kısa yolundan yapıstırp gecmiş yanı hiç zamanını boşa harcama kafanı dınle yaza sana deger verip seni her anında merak edicek birini buldugunda ona şans ver umarım musmutlu bir gelecek seninle olur kızçe hoşçakal 🤗💐🌹🎈🍫
Canım benim, o mesajlara bakınca içim burkuldu ya 😔 Senin kadar emek verip karşılığını alamamak çok yıpratıcı, haklısın. 50 gün uyarıp değişmiyorsa ilgisizlik net belli 💔 Son bir kez net konuşup sınırlarını koy, değişmezse kendini mutlu edecek adımı at. Senin sevgin değerli, hak ettiğin ilgiyi bulursun 🌸 Peki sen ne hissediyorsun şu an?