Sevgilim yazmıyor, aramıyor, defalarca uyarmama rağmen umursamıyorsa ayrılmak mı lazım?

Bugün 4 tane mesaj attık birbirimize asla arama falan da yok saat 6'da aramışım en son hiç daha ne aramış ne sormuş. İnsan eve gittiğinde arar ama yok bu telefonu da atıyor kenara uyuyor. 50 gündür her gün uyarıyorum tamam diyor düzelteceğim diyor hiç oralı olmuyor
Sevgilim yazmıyor, aramıyor, defalarca uyarmama rağmen umursamıyorsa ayrılmak mı lazım?
Sevgilim yazmıyor, aramıyor, defalarca uyarmama rağmen umursamıyorsa ayrılmak mı lazım?
Cevapla