Sevgilim sürekli telefonu kapatıp beni görmezden geliyorsa ne yapmalıyım, ayrılık mı doğru olur?

8 aydır birlikteyiz ve 1 aydır hep böyle yapıyor, telefonlarını kapatıyor keyfi isteyince yazıyor falan, bunaldım artık. Her 2 günde bir işi bu raddeye getiriyor, ben ayrılmak istediğimde ise kendini acındırıyor, zor bir dönemden geçiyorum bu sana da yansıyor diyor. Evet çok zor bir dönemden geçiyor ama bu kadar da olmaz yani, günde 2 satır yazıyor sonra yok, aramıyor etmiyor. Ben arasam hiç güzel bir şey söylemiyor, gülüyor eğleniyor, bıktım yoruldum artık
Sevgilim sürekli telefonu kapatıp beni görmezden geliyorsa ne yapmalıyım, ayrılık mı doğru olur?
Sevgilim sürekli telefonu kapatıp beni görmezden geliyorsa ne yapmalıyım, ayrılık mı doğru olur?
Cevapla