8 aydır birlikteyiz ve 1 aydır hep böyle yapıyor, telefonlarını kapatıyor keyfi isteyince yazıyor falan, bunaldım artık. Her 2 günde bir işi bu raddeye getiriyor, ben ayrılmak istediğimde ise kendini acındırıyor, zor bir dönemden geçiyorum bu sana da yansıyor diyor. Evet çok zor bir dönemden geçiyor ama bu kadar da olmaz yani, günde 2 satır yazıyor sonra yok, aramıyor etmiyor. Ben arasam hiç güzel bir şey söylemiyor, gülüyor eğleniyor, bıktım yoruldum artık
Sevgilim sürekli telefonu kapatıp beni görmezden geliyorsa ne yapmalıyım, ayrılık mı doğru olur?
yalan soyluyor illaki o telefonu eline her vakit aliyordur sadece sana karsi musait olmak istemiyor sana gelince olu taklidi yapiyor iste yani kisacasi bu lavuk cani istedigi zaman seni hatirliyor istemedigi zamandada ortaliklardan kayboluyor boyle pisligi yapan birisi seni yedekler listesine almis seninle oyun oynuyor varligiyla yoklugu belirsiz hic ugrasma sende onun gibi sessizles ortaliklardan kaybol engelle gec yoluna bak sana dair hicbir iz birakma
tabikide ayrilacaksin surekli boyle yapiyorsa bilki seni umursamiyor oyuncak yerine koyuyor kendince kandirmaya calisiyor buyuk ihtimalle konusmak istemedigi icin bakmiyordur ya da baskasini bulmustur soz konusu mesajina bakmadan hicbirsekilde yazmiyorsa artik bunun tekme yiyesi gelmis bile
ilgisiz birisiyle bir omur gecirilmez sen ne yaparsan yap herseyi kendine yaparsin ona birsey yapamazsin sana karsi bir ilgisi yoksa zaten dahada konusmanin bir anlami yok bos birisine caba sarfetmeyin yaptiklariniza degmez gercekten seven erkek sevdigine vakit ayirir ilgilenir ilgi gosterir deger verir surekli arar sorar ne yaptigini merak eder nasil oldugunu merak eder daha sayamadigim cok seyler var o yuzden uzatmalara oynamayin vakit kaybida yapmayin kendinize
onuda yalan soyluyor bir yerde seni gecistirmeye calisiyor birkere bu lavuk sana hicbirsekilde vakit ayirmiyor bile bunun neresini sevmis olabilirsin boyle tiplerin tribi cekilmez ya
yazarsa bile hic geri donmesine izin verme baristigin an yine aynisini yapacak 2-3 guzel kelime soyleyecek sagi solu yoklayacak ortami koklayacak evvelsi gunu tekrardan yazmamaya baslayacak senin ne dusundugun onun umrunda degil belliki
Yok yalan değil ablasıyla annesiyle konuşuyorum baya babasıyla tartışmış babası bunu işten çıkarmış bu da günlük olarak başka işlerde falan çalışıyor ama biraz tuhaf biri
tamamda sana niye yansitiyor bunu yapmaya hakki yok aile ici tartismalar olabilirde konustugun kiza niye yansitiyorsun hadi onu gectim peki ya bu s4lak sacma hareketlerine ne diyeceksin?
Canım ya, bu kadar bunalmışsın ki içim burkuldu resmen 😔💔 Sevgilinin telefonu kapatıp keyfine göre yazması, hele seni görmezden gelmesi hiç adil değil, 8 ayda böyle olmamalı. Zor dönem bahanesini kullanıp acındırması da manipülasyon gibi kokuyor, senin duygularını hiçe sayıyor resmen. Kendine değer ver, ayrılık düşüncen çok haklı; sağlıklı ilişki böyle ghosting'le yürümez. Biraz mesafe koy, konuşup net sınır çiz, değişmezse yoluna bak ❤️🩹 Senin yerinde olsam ne yapardın peki? Anlat bana? 😘
Zor dönemdeyim sözüde herkesin Ağzında sakız olmuş
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Babasıyla tartıştı şirketleri var ama babası işten de kovdu bunu bu da günlükçü olarak başka bir yerde işe başladı 2 3 gündür ama bakıyorum yani sosyal medyaya giriyor telefon elinde maç izliyor falan yani hiç yazamıyor musun bana şaka gibi
Yine bahane yapar o knk narsist gibi bi derdini bahane eder onunla uğraşıyodum anlayışsızsın gibi seni suçlar ama yine aynı devam eder gibi görünüyo en iyisi sal gitsin ne olucak bak bi
Asla Beklemiyorum zaten açıklaması ben çok zor şeyler yaşıyorum bu sana da yansıyor falan oluyor yani ben de çok zor şeyler yaşıyorum ama hayatı ona iyice zorlaştırmıyorum