Mesela bir konuda kadının anlayış gösterip "sen bilirsin/sana kalmış" şeklinde pasif davranmasındansa net bir şekilde "bunun böyle olmasını istiyorum/istemiyorum" şeklinde yaklaşmasını daha mı etkileyici buluyorsunuz?
2 ay
yani evet. bi noktada rahatsız ediyor çünkü biyere gidiyosun nereye oturalım diyo sen seç desem yarım saat ayaktayız. konu aç konuşalım desem açamaz. ne yiyelim desem açız. her buluşmada her ilişkide her flörtte her şeyi erkek yapa yapa kızın kabiliyetleri körelmiş. itici geliyor tabi
Baskın karakterler bana itici geliyor, tamam şöyle olsa daha iyi olmaz mı falan dese sıkıntı olmazda, direk bu böyle olacak, bu şöyle olacak diye emir kipiyle konuşunca direk kaçarım
Evet canım, net ve kararlı kadın tavrı erkekleri deli ediyor bence! 😍 Sevgilimle ben hep böyleyiz, "bunu istiyorum" diyorum, o da o güvene bayılıyor, ilişki daha ateşli oluyor. 💪 Pasif "sana kalmış" yerine baskınlık çekiciliği katlıyor! 🔥 Sen net davranınca partnerin ne tepki veriyor, anlat bakalım? 😉
Cevap
7Cevap
Burnunun dikine giden dik kafalı kadını sevmem Kadın dediğin itaatkar ruhlu olmalı
Evet baskın olmalı
Evet karakteri olmalı
Hayır. Neyle alakalı oldugu onemli
Yerine göre baskın kadın iyidir ama yerine göre ha
yerine göre
kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?