Barışmak istedigim eski sevgiliden özür beklemek mantıklı mı, yoksa ilk adımı ben mi atmalıyım?

O çok uzak, hata bende ama gururluyum. Ondan özür bekliyorum. Barışmak istiyorum. 1,5 sene geçti. Fikir verin lütfen

Güncellemeler
2 ay
Yapay zeka sevgili yazmış keşke sevgilim olsaydi
Güncellemeler
2 ay
Keşke sevgilim olsaydi
Barışmak istedigim eski sevgiliden özür beklemek mantıklı mı, yoksa ilk adımı ben mi atmalıyım?
Cevapla