Sevgilim ile tartıştık ara vermek istedi nasıl özür dilemem gerekli?

Merhabalar sevgilimle geçen tartıştık tartışma sebebi beni yanlış anlaması sonucunda kafasında yanlış kişi olarak uyarlamasıydı önceki tartışmalaramızda saygısızca konuşmayacağız diye konuşmuştuk söz vermiştik dün de tartıştık 3 4 saat konuşmadı bendr arada yazıyodum neyse sonra bende bir şey dedim ve sonuna "ya la" ekledim sonrasında tepki gösterdi bende heeeee dedim ben böyle yapınca kırılıyo öncesindede söylemişti ara verelim dedi bende tamam dedim dışarı çıkacapım zaman veya bir şey yazarken haber veeşyorum onun dışı konuşmuyoruz neyse şimdi nasıl özür dilemem lazım tartışma sırasında kelimelerime dikkat edemedim düzelmek istiyorum nasıl özür dilemem lazım yardımcı olur musunuz

Sevgilim ile tartıştık ara vermek istedi nasıl özür dilemem gerekli?
Cevapla