Eski sevgilimin benden sonra psikolojik sorunları başlamış, konuşup özür dilemeli miyim?

Lütfen yargılamayın beni. Kendimi düzeltmeye çalışıyorum öncelikle.
Eski sevgilimle 10 ay ilişkimiz oldu, ama ilişki içinde ben kızı gerçekten çok üzdüm.
Aldatma olmadı ama uzak mesafeydi, kızı durmadan aradım kıskandım gecenin köründe falan "uyuyor musun napıyorsun" diyordum.
buluştuğumuzda da kızla çok kavga ettik, en küçük şeyi büyütüyordum, çünkü kıza güvenemiyordum. güvenilmez birisi değildi aksine çok asosyel sessiz sakin bir kızdı, pek arkadaşı bile yoktu. ama çok kibar çok sakin çok güzel bir kızdı.
her kavga ettiğimizde kıza bağırdım, hep hakaret ediyordum öfkemi kontrol edemeyip.. kız gerçekten çok sabırlıydı bana karşı. birkaç kere yolun ortasında ağlattım.
en son kızla kavga ettiğimizde kıza vurdum (tokat attım). sonra da ayrılık işte.

10 aydır falan ayrıyız, benim başka sevgilim var. ancak eski sevgilimin psikolojik olarak durumunun kötüleştiğini öğrendim. psikolojisi çok iyi değildi, anksiyetikti. şimdi ise ciddi bir hastalığa doğru evrildiğini öğrendim. Sebebinin ben olduğumu düşünüyormuş doktorları, ve ortak arkadaşlarımız da senin yüzünden böyle diyor. Kız artık hiçbir erkekle konuşmuyor. Tek yasıyordu ama ailesinin yanına dönmüş falan. İlaç kullanmaya başlamış. Kızdan özür dilemek istiyorum ama yüzüm de pek yok. Ne yapmalıyım?

Eski sevgilimin benden sonra psikolojik sorunları başlamış, konuşup özür dilemeli miyim?
Cevapla