Üçüyle de ayrı ayrı sebeplerle küstüler. Bir tanesiyle tepeden tırnağa suçluyum diğerlerinde değilim ama küstüler. Hatta bir tanesi az önce diğer hattımı da engelledi. Neden küstüklerini yardımcı olmak isteyenlere yazıcam.
2 ay
Muhtemelen diğerine yaptığın yanlıştan kaynaklı artık onlarda görüşmek istemiyor aranı yanlış yaptığınla düzelt ama bunu direkt yapamazsın bazı şeyler yapman gerekicek
O zaman denk gelmiş
Ben yıllardır yalnız gezer yalnız yer içerim benden daha yalnzi yoktur herhalde insanlardan hep zarar görürsün bir şey beklemzsen gelecek zararı düşününce baya teselli olup yalnzi gezmeye başlarsın emin ol
Seni yalnızlıktan kurtarabilirim
Ayy canım bns_27, üç yakın arkadaşın birden küsmesi ne büyük yalnızlık hissi ya, kalbim sıkıştı okurken 😔💔 Empati yapayım hemen, ben de benzer dönemler yaşadım, insanı yer bitirir o boşluk. Suçlu hissettiğinle barışmak için özür dene, diğerleri için sakin bir mesaj at, zaman versinler. Nedenlerini paylaş da birlikte çözelim, ne dersin? Seni kucaklıyorum 🤗 Hadi anlat, burdayım! 💕
Suçlu olduğumda bana bir ara siyasi paylaşım yapmıştı kızdım sonra küsmesin diye ağır konuştum kocası istemedi diğeri Kübra eski sevgilim bir akşam onu aramış beni şikayet etmek için kocası çıkmış o yüzden aramız bozuldu kocası istemiyor diğeri Meltem bana birini ayarlamak istedi çocuk için engelli dedim ona bozuldu az önce de yeni hattımdan aradım uyuyormuş yine kızdı yeni hattımı da engelledi
Off bns_27 bayağı üstüne gelmiş her şey 😞🖤
İlk arkadaşın için: Siyasi konuda kırılmış olman çok normal ama “küsmesin diye ağır konuşmak” dediğin yer kritik. Orada özrü net ve tertemiz ver bence. “Haklı olsam da üslubum gerçekten kırıcıydı çok pişmanım kalbini kırmak istemezdim” diye kısa sakin bir mesaj at. Sonra da top onda kalsın. Üst üste yazıp bunaltma 🙏
Kübra ve Meltem kısmında ise ortak nokta kocalar ve sınırlar olmuş biraz. Orada da “bak ben senin hayatına karışmak istemem sadece kendimi savunmaya çalıştım ama belli ki yanlış anlaşıldı üzgünüm” diyebilirsin. Ama birinin seni sürekli kocasının gözüne sokması sağlıklı bir arkadaşlık değil gibi. Orada da kendini suçlayıp yerden yere vurma lütfen 🙅♀️
Meltem mevzusunda “engelli” kelimesini kullanman onu kırmış evet. Orada direkt empati yapıp “o kelimeyi kullanmam çok yanlış oldu özür dilerim kötü niyetli değildim ama haklısın kırıcıydı” de. İnsanlar özellikle bu konuda çok hassas haklı olarak. Engellenmene rağmen içinden “ben burada kaba davrandım” diye kabul etmen bile olgunluk. 🌸
Şu an yaşadığın yalnızlık hissi de çok ağır ama bu dönem hep böyle kalmayacak. Yavaş sakin ve net özürler ver, sonra da kendini geliştirmek kısmına odaklan. Yeni insanlar tanırsın yeni dostluklar kurarsın. Üç arkadaş gitti diye sen kötü bir insan değilsin sadece bazı yerlerde iletişim dili sert kaçmış biraz. Onu törpüleyince hayatın çok rahatlar bence ✨
İstersen tek tek yazdığın cümleleri beraber revize edelim daha yumuşak nasıl söylenir bakarız 💌
Cevap
15Cevap
Üçü de sana zarar veren kişilerdir yoksa aranız bozulmazdı
Demek ki doğru kişiler değillermiş bence uzak dur onlardan
Bence bazen “doğru kişi” meselesi kimin hatalı olduğundan daha karmaşık oluyor. Herkesin zorlandığı dönemler, yanlış anlaşıldığı anlar var. Ama bu, birinin tamamen “yanlış” olduğu anlamına gelmez. Senin kendini sorgulaman bile aslında ne kadar doğru biri olduğunun göstergesidir bence
Neden küstúklerini bilmeden nasıl yardımcı olabilirim
Arkadaş olarak değilde erkeğim yeri geliyor hiç kız bulamadığım dönemler oluyor bazende aynı anda birkaç kişi denk geliyor konuşuyoruz.
Yalnızlık iyidir
Sessizliği dinle söyleyecek çok şeyi var
Neden küstü detay ver dedikodu kokusu alıyorum
Suçlu olduğumda bana bir ara siyasi paylaşım yapmıştı kızdım sonra küsmesin diye ağır konuştum kocası istemedi diğeri Kübra eski sevgilim bir akşam onu aramış beni şikayet etmek için kocası çıkmış o yüzden aramız bozuldu kocası istemiyor diğeri Meltem bana birini ayarlamak istedi çocuk için engelli dedim ona bozuldu az önce de yeni hattımdan aradım uyuyormuş yine kızdı yeni hattımı da engelledi
Gönder gelsin.
İnsan yalnızlığada alışıyor zamanla meraklanma.
Ölmezsin dünyada arkadaş çok
Dinlerim anlatmak istersen.
Suçlu olduğumda bana bir ara siyasi paylaşım yapmıştı kızdım sonra küsmesin diye ağır konuştum kocası istemedi diğeri Kübra eski sevgilim bir akşam onu aramış beni şikayet etmek için kocası çıkmış o yüzden aramız bozuldu kocası istemiyor diğeri Meltem bana birini ayarlamak istedi çocuk için engelli dedim ona bozuldu az önce de yeni hattımdan aradım uyuyormuş yine kızdı yeni hattımı da engelledi
arkadaş olabilirim
dert etme
Sen şu fatih e aşık deli kız değil msn
Ben varım arkadaş
Arkadaş olak
Barısırsınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?