8 yıllık arkadaşın senden çok var tarzında şeyler söylemişti, benim başka arkadaşım yoktu. Onun çevresi genişti şimdş herkesle küsmüş beni bırakıp buluştuğu kızla bile küsmüş üni de kazanamadı evden çıkmıyor, ben üniversitede arkadaş edindim, tatlış bi grubum var.
Başka yakın arkadaşımdan soğumuştum soğudum diye bana hakaret etmişti barışmaya çalıştım yanaşmadı şimdi bakıyorum o da tek kalmış.
Hayatımdan doğru kişileri çıkartıyorum (ya da çıkıyorlar) sanırım, bu anlama mı geliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İnsanlar hayatına girer ve çıkar. Buna alış. Bu çok doğal. Çok takılma. Sadece sürece güven. Zamanla anlarsın ve görürsün.
belkide o yanlış değilde siz yanlıştınız :) bakış açısı.. bilemeyiz belki kendi kararıdır.
Yanlış olmadığıma eminim diyelim, aramızda kavga olmadı tek taraflıydı beni boyum yüzünden sürekli zorbalıyordu
ne diyordu mesela ne konuda
Kendisini kolu yüzü de büyüktü 23 gibi görünüyolardı bi ortamda da avukat abileri tavlayabilmek için yaşlarını büyük söylemişler, bana gelip beni tanımıyo gibi yapar mısın seninle takılırsak yaşımız ortaya çıkacak sen küçük duruyosun demişti bildiğin beni yanlarından kovdular diğer kızla. Sık sık karşılaşmamıza rağmen yüzüme bakmıyodu. Bu aklıma gelenlerden bi tanesi
Ben dayanamam üzülürüm tekrar barışırım
Ben küsmek istememiştim zaten sürekli alttan almama rağmen bana çok ağır şeyler yazdı cevap bile vermedim, o geri gelmedikçe barışmam imkansız zaten çok kibirli hayatta geri adım atmaz
Gelir ve üzgün şekilde yalnız kaldım derse affeder misin? Eskisinden daha güçlü bir arkadaşlık kurar mısın
Affederim ben zaten kin tutan biri değilim kötü şeyler aklımda kalmıyo bile
Senin pamuk kalbinden öperim 👄
Ama hep kırıyolar işte://
Pamuk kırılmaz, birazcık örselenir
Güzel doğru yola gidiyorsun
Doğru yoldasın demektir
Hayat böyledir. Birileri gelir birileri gider.
Karma
💅
Aynen öyle demekki doğru yoldasın...