Küstüğüm arkadaşlarım sonradan yalnız kalıyor, hayatımdan doğru kişileri çıkarttığım anlamına mı geliyor bu?

8 yıllık arkadaşın senden çok var tarzında şeyler söylemişti, benim başka arkadaşım yoktu. Onun çevresi genişti şimdş herkesle küsmüş beni bırakıp buluştuğu kızla bile küsmüş üni de kazanamadı evden çıkmıyor, ben üniversitede arkadaş edindim, tatlış bi grubum var.

Başka yakın arkadaşımdan soğumuştum soğudum diye bana hakaret etmişti barışmaya çalıştım yanaşmadı şimdi bakıyorum o da tek kalmış.

Hayatımdan doğru kişileri çıkartıyorum (ya da çıkıyorlar) sanırım, bu anlama mı geliyor

Küstüğüm arkadaşlarım sonradan yalnız kalıyor, hayatımdan doğru kişileri çıkarttığım anlamına mı geliyor bu?
Cevapla