Hiç arkadaşım yok olan arkadaşlarım pıf olup yok oluyorlar?

Hiç arkadaşım yok hayatımın en kötü dönemindeyim Allah daha kötü günlerimi göstermesin, hep belirli belirsiz bir yakın arkadaşım oluyor. daha sonra küçücük birşey de bir bakıyorum engellenmişim. yakın arkadaşım oluyor beni girdiğimiz ortamlarda övüp daha sonra ben yazınca cevap yazmayan , yakın sandığım arkadaşım. yakın arkadaşım oluyor bir bakıyorum eski sevgilime yazıp bak seninkisi bana yazdı diyen arkadaşım. böyle böyle hayatımda kimse kalmadı şu an bunları ağlaya ağlaya yazıyorum arkadaş nasıl bulunur :((( erkeklere şu an duvarlar ördüm erkek arkadaşım yok , şansızlık mı dersiniz ne dersiniz çok yoruldum hep karşıma iyi insan çıkmamasından :((( erkek arkadaşım olsun diyorum onlar başka yere çekiyor birşeyler yaşamak istiyorlar :( en güzel yaşlarımda hep bir eksiğim hep bir mutsuz napmalıyım
Hiç arkadaşım yok olan arkadaşlarım pıf olup yok oluyorlar?
Cevapla