En yakın arkadaşlarım artık arkadaşım bile değilmiş gibi geliyor?

5 yıldır 3 lü bir arkadaş grubumuz vardı yediğimiz içtiğimizin ayrı gitmediği sürekli buluştuğumuz her şeyi birbirimize anlattığımız. Son bir aydır grubumuzda hiçbir konuşma dönmüyordu bende yazmıyordum onlarda konuşmuyor diye. Sonra hikayelerine fotoğraflarını özelden mesajlaşmalarını atmaya başladılar bugüne kadar grup dışı hiçbir konuşma geçmezken birden her şey tersine dönmeye başladı. Beni yanlarında istemediklerini düşünüyorum ve aralarından çekilmeye çalışıyorum ama yalnız kalmaktan çok korkuyorum çok garip hissediyorum. 1 haftadır çok fazla kilo vermeye başladım iştahsızlık mutsuzluk ve onunla beraber gelen yalnızlık hissi yüzünden her günüm yatakta üzgün bir şekilde geçiyor. Ne yapmam gerekiyor sizce bana tavsiye verebilir misiniz gerçekten çok kötü hissediyorum ve bana moral verecek kimsem yok.
En yakın arkadaşlarım artık arkadaşım bile değilmiş gibi geliyor?
Cevapla