Hiç dostum yok ve arkadaşlarımı da hayatımdan çıkardım. Sorun bende mi?

İyi akşamlar herkese. Yazımı fazla uzun tutmam umarım ama okursanız çok sevinirim. Benim hiç dostum yok. Ama aynı zamanda arkadaşlarımı da kaybettim sanırım. Yani mesela şu an arayıp sohbet edebileceğim güvenebileceğim kimsem yok. Çünkü ben belki de hataları kabul etmiyorum. Üniversitedeyim ve arkadaşlarımı bir gün evime davet ettim. 2 tanesi de farklı şehirlerde yaşıyorlar normalde. Bahar şenliklerinin olduğu akşam bizde kalacaklardı bu arada ben ailemle yaşıyorum. Günler öncesinden plan yaptık ve ben heyecanla bu günü bekliyordum. Onları daha memnun etmek için bir sürü yemek tarifleri öğreniyor ve baya baya uğraşıyordum. Annem onlar gelecek diye 1 hafta boyunca nevresimleri yıkadı yeni nevresim vs aldık. Yastık yüzlerini değiştirdik felan baya ev temizliği yaptık. Sırf sadece bir gece kalacak sabah kahvaltı yapıp gidecekler diye. Ve bir gün öncesinden bende marketten baya yüklü miktarda alışverişler yaptım. O anda da pek imkanımız yoktu diyebilirim ay sonuydu çünkü. Sonuçta onların gelecekleri gün arkadaşlarım yağmur yağdığı için gelmeme kararı aldılar. Beni üzen ise bu olmadı. Bir arkadaş whatsapp grubuna ben hazırım çıkıcam şimdi siz gelecek misiniz kızlar yazınca diğer arkadaşlarım ben gelmeyeceğim hava çok kötü felan yazdılar. Peki madem gelmiyorlar ben kim oluyorum acaba? Onları evimde ağırlayacağım diye neler yaptım haftalarca inanın buraya yazdıklarım bir hiç ne börekler pastalar yemekler hazırlamıştım. Ama onlar bana bizzat ulaşmak yerine ben gelmeyeceğim diyorlar hemde bana değil. Sanki sinemaya gidecektik de iptal ediyorlarmış gibi... Bu sadece bir örnekti. Millet instagramlarda mutlu kalabalık pozlar veriyorlar. Ancak o ortamlara baktığımda ordaki erkeklerin sapık olduğunu kızların dedikoducu olduğunu ve daha binbir türlü iğrençliklerini bildiğimden kendime diyorum ki istedikleri kadar mutlu görünsünler ben ortama yakışmıyorum diyorum. Bu ve daha birçok haksızca sebepten artık onlarla konuşmuyorum. Ve yapayalnızım. Hatam nedir lütfen yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok teşekkürler arkadaşlar. Çok yardımcı oldunuz :))
Hiç dostum yok ve arkadaşlarımı da hayatımdan çıkardım. Sorun bende mi?
Cevapla