Hiç arkadaş çevrem yok çok üzülüyorum nolcak böyle?

25 yaşındayım sosyal ortamlarda çok fazla çekindiğim için hiç arkadaş edinemiyorum üniversite hayatı boyunca bir iki yakın arkadaş dışında kimseyle konuşmadım zaten okul bitince onlarla da koptum iş de bulamadım iş olmayınca çevre de olmuyo gerçi çevre olsa bile ben diyalog kuramıyorum ama çok sıkıldım artık her yere ailemle gidiyorum annem dışında kimseyle doğru dürüst sohbet edemiyorum evet aile açısından ufak şeyler dışlar da pek bir sorun olmuyo ama insan yaşıtları da olsun istiyo bazen dışarı çıktığımda Benim yaşımdaki kişilerin arkadaşlarıyla gülüp eğlendiğini görüyorum ve ben hiç yaşayamıcam böyle bişey diye o tarafa bakmamaya çalışıyorum bu yaşa geldim daha bir kişi elimi bile tutmadı bu gidişle ya görücü usulü biri olcak ya da hiç olmıcak zaten napıcam bilmiyorum
Hiç arkadaş çevrem yok çok üzülüyorum nolcak böyle?
Cevapla