Hiç arkadaşım yok çok üzülüyorum. Bu normal bir şey mi sizce?

Normal midir insanın hiç arkadaşı
Seveni değer vereni olmaması..
Mesela çalışıyorum iş ortamında
Benimle degil de başkalariyla vakit geçiriyor dostluk kuruyorlar. Beni görmezden geliyolar. İstemiyorlar..
Elimden bise gelmiyor zorla sevdiremem ki kendimi :(
Hiç arkadaşım yok çok üzülüyorum. Bu normal bir şey mi sizce?
Cevapla