Hiç arkadaşım yok ve aşırı moralim bozuk?

Arkadaşlar sizin yardımınıza ihtiyacım var ben lise öğrencisiyim ve bu zamana kadar erkek arkadaşım arkadaş manasında hiç olmadı olanlarda kazık attı hayatımdan çıktı sadece şu an ortaokuldan kalan kız arkadaşlarım var onlarlarda kimisinin sevgilisi kimisinin ailesi yüzünden nadir buluşabiliyorum ve geçmişte bazı psikolojik sorunlar nedeniyle sosyalleşemedim bu senede ani kararla anadoludan mesleğe geçtim şu an staj yapıyorum çalıştığım yerdeki insanlarda hep benden yaşça büyük o yüzden ordada bir arkadaşım yok çevremde geniş olmadığı için nerden arkadaş bulucam bilmiyorum ve benim arkadaş diye kasteddiğim beni yarı yolda bırakmıyacak ona rahatça güvenebileceğim rahatlıkla gezebileceğim birisi olsun istiyorum bi tane olsun insan gibi olsun dışarıda insanları arkadaşlarıyla görünce çok kıskanıyorum neyim eksik diyorum ve bu yalnızlık beni sürekli boş yere para harcamaya sürüklüyor sanki para harcayınca bu sorunlar geçicek gibi düşünüyorum ama olmuyo eskiden biraz tatmin ediyordu şu an etmiyor ne yapmam lazım abilerim ablalarım yardım edinn
Hiç arkadaşım yok ve aşırı moralim bozuk?
Cevapla