Neredeyse hiç arkadaşım kalmadı, sorun bende mi yoksa insanlarda mı?

İnsanları çok çabuk hayatımdan çıkartıyorum, tahammülüm kalmadı artık. Yeni insanlarla tanışmak da içimden gelmiyor sanırım insanlığa olan inancım ve sevgim bitti. Hep böyle mi devam edecek bu.
Neredeyse hiç arkadaşım kalmadı, sorun bende mi yoksa insanlarda mı?
Cevapla