Arkadaşlarımın hepsi işe başladı kendimi yalnız hissediyorum?

yakın olduğum 2 arkadaşım vardı ikiside işe başladı eskiden hep beraberdik şimdi hiç izin günleri yok sadece 1 gün var bir kız o günde sevgilisiyle oluyor hep diğer kız o gün çok yorgun oluyor evle alakalı hep. Ben ortada kaldım :( okulda bitti gidecek bir yerim yok. sosyalleşemiyorum. Manitamda şu an memlekette. çok bunaldım evde çok moralim bozuluyor. havalarda güzel gezmek istiyorum işe başlamak tatile gitmek birşeyler yapmak istiyorum ama yoklar. ne yapmamı önerirsiniz. bu arada annemle babamda evde yok hacca gittiler :( evde sadece 3 kişiyiz en büyükleri benim. arada akrabalarımız uğruyor ama çok nadir. küçük kardeşlerimi denize götürmek istiyorum ama allah korusun boğulurlar falan cesaret edemiyorum. :( napıcam ben ya allah aşkına biri akıl falan versin.

Arkadaşlarımın hepsi işe başladı kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla