İş yerinde yakın arkadaşım yok kendini yalnız hisseden var mı benim gibi?

Küçük bir iç Anadolu şehrinde küçük bi hastanede çalışıyorum ve yakın arkadaş diyip dışarda görüşeceğim kimse de yok daha. Kendimi de yalnız hissediyorum tabiki böyle olunca. Ben biraz daha evrensel bir insanım hastanedekiler yerli ve milli 😂 bu şehri seçmemeliydim gerçektenn. Sizce zamana mı bırakmalıyım bu durumla nasıl baş edicem?

İş yerinde yakın arkadaşım yok kendini yalnız hisseden var mı benim gibi?
Cevapla