Pek arkadaşı olmayan genelde yalnız olan var mı ne hissediyosunuz?

Benim mesela fazla arkadaş çevrem yok. Keşke görüsecegim birileri olsaydı ama yok. Sosyal medyadan işe konuştugum oluyo belki arkadaş çevrem olsaydı sosyal medyayı bu kadae kullanmazdım. Benim durumumda olan var mı sizler ne yapıyosunuz bu durumdayken

Pek arkadaşı olmayan genelde yalnız olan var mı ne hissediyosunuz?
Cevapla