Çok insan tanıyıp hiç yakın arkadaş grubun olmaması normal mi, sizde de var mı böyle bir yalnızlık hissi?

Mesela cok sosyal biriyim hatta esnafım iletişimim dogal duzgun. Ama mesafeli. Gün icinde bi sürü insanla iletisim kuruyorum. ama hicbiri yakın arkadasım degil. kendimi robot gibi hisediyorum. oysa istedigim kendime ait saglam arkadas grubu.3kız 1erkekten olusan can distu grubu. belki iki kız 1 erkek belki sadece 3 kız ama bitürlü olusmuyor bu kombinasyon. insan iliskisiz kalınca agresiflesir derler sırf arkadassız kaldıgım icin aşırı agresifim

Çok insan tanıyıp hiç yakın arkadaş grubun olmaması normal mi, sizde de var mı böyle bir yalnızlık hissi?
Cevapla