Gün içinde yazacak yakın arkadaş olmayınca kendinizi boş ve yapayalnız hisseden var mı?

Benim bir tane vardı hesabını kapattı likedeinden istek attım beklemeye aldı aylardır

Gün içinde yazacak yakın arkadaş olmayınca kendinizi boş ve yapayalnız hisseden var mı?
Cevapla