İş yerinde çok yalnızım hiç arkadaşım yok napabilirim?

iş yerimde arkadaşım yok ya çok sıkıcı hayat herşeyi tek başına yapmaktan sıkıldım. en azından dertşleşebileceğim kimse yok. çok sıkılıyorum napabilirim. nasıl arkadaş edinirim..
İş yerinde çok yalnızım hiç arkadaşım yok napabilirim?
Cevapla