Evdeyim sürekli iş bakıyorum her yere başvuruyorum onu geçtim 1 tane bile arkadaşım yok sohbet etcek?

Çok yoruldum gerçekten evde param yok dışarı çıkayım dondurma alayım diyorum ztn ailem pinti ve vermiyor üniversitede de aynilardi dışarı çıkmıyorum 1 haftadır evdeyim anca pencere tek onu geçtim bir tane arkadaşım yok bile yok ya evine gideyim sohbet edelim çok sıkıldım artık gerçekten çok bunaldim psikolojim bozuldu

Evdeyim sürekli iş bakıyorum her yere başvuruyorum onu geçtim 1 tane bile arkadaşım yok sohbet etcek?
Cevapla