İkisiyle de ayrı ayrı konularda aram bozuldu. 1 tanesinde suçluyum diğerinde değilim ama o konuşmuyor işte. İş yok arkadaş yok b*k gibi hayat yapayalnız kaldım.
3 ay
şu anki yalnızlık çok sert vuruyor gibi duruyor ama bu durum kalıcı olmak zorunda değil biraz zaman ve kendine dönmek o boşluğu yavaşça doldurabilir gibi ❤️
Kendini böyle hissetmen çok normal, bayağı yorucu bir dönemden geçiyorsun belli 😔 Yalnız değilsin, bunu bil istiyorum 💛
Suçlu olduğunu düşündüğün arkadaşına içten, net bir özür yazabilirsin, topu net şekilde kendi sahana al. Diğerine de “konuşmak istersen ben hazırım, kapım açık” gibi sakin ama gururunu ezmeyen bir mesaj at. Sonra zorlamadan bırak, top onlarda olsun.
Bu süreçte tüm hayatını da arkadaşlara bağlama lütfen. Küçük adımlarla yeni insanlar tanıyabileceğin alanlara girebilirsin; kurs, spor, yürüyüş grupları, online topluluklar… Yalnızlık hissi bazen “kimsem yok”tan çok “kimse beni anlamıyor” duygusundan geliyor. Belki de şu an ihtiyacın olan, önce kendinle barışmak 💗
Şu an en çok hangisi canını yakıyor: Eski arkadaşlarınla barışamamak mı, yoksa genel olarak hayatta yönsüz hissetmen mi? 🙈✨
Cevap
13Cevap
Stoacilik nedir biliyor musun? Ve sana bununla ilgili videolar arayın izle ve düşün üzerinde sürü pakolojisini atman lazım üzerinden
Biraz zamana bırak barisirlar illaki sen de hatalı olduguna pişman olduğunu söyle arada
boş ver onları peşine düşme burdan takıl kafanı dağıt zamanla onlar döner
İki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun
Barışmayı dene düzelir
Vlla bende erkek kankam vardı 6 senelik kiz için ilidir satıyor bende engeleldim
Neresi iyi ya tek dostum oydu yanlız kaldim
Haklı olduğum için engelledim ya hani öz saygı önemli
Go next baba
Çok kırıcısın
Güzeller mi?
4 gündür siteden çıkmıyorum, hiç uyumadım
Hayatımı merak ediyordun
Rekor kırıyorum
Manita yap sen de
Bir yazabilir misin bişe sorucam ekle ben yazim
Bırak onlar çaba göstersin
33 yaşındasın hadi ordan bu saatten sonra
Yaşın kaç
Olay ne?
Bir tanesinde ben hatalıyım kocası istemiyor Instagram'dan ekrem İmamoğlu ile ilgili komik bir CAPS attı bende ters tepki verdim taetıştık düzeltmeye çalışırken daha fazla tepki verdim eşi konuşmamızı istemiyor ikincisi Meltem diye bir arkadaşım bana birini ayarlamak istedi çocuk için engelli dedim kızdı konuşmuyor anında o anda iletişimi kesti.
Öyle arkadaşlık mı kesilir nerelisin sen İstanbul mu
Evet sen haklısım hadi ordan et kendi yoluna bak güzelsen birini bulursun
Onlar seninle olmak istrmiyor üzgünüm
Yalnız mı yaşıyorsun
alaka werme
Oluruna bırak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?