Yalnızlıkla arkadaşsızlıkla nasıl baş ediyorsunuz?

Benim gibi olan var mı bilmiyorum ama sormak istiyorum. Cok yalnızlığı seven bir insan değilim yeri geldiğinde kafami toplamak için ihtiyacım oluyor sadece bu zamana kadar çok az arkadaşım oldu birazcık soğuk davrandığım için mi konuşmuyorlar benle bilemiyorum ama cidden yapım bu çok arkadaş hançeri yiyince istemsiz oluyor birileriyle oturup konuşup eğlenmek istiyorum ama yok çevremde hiç dostum nasıl baş ediyorsunuz yalnızlıkla bu durumla başa çıkmayı
Yalnızlıkla arkadaşsızlıkla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla