Merhaba,
Açıkçası bence hiçbir insan yalnız değildir en azından aileniz varsa en güzel kalabalık ailedir.

26 Ekim, 2023 Perşembe 18.48
Merhaba,
Açıkçası bence hiçbir insan yalnız değildir en azından aileniz varsa en güzel kalabalık ailedir.

26 Ekim, 2023 Perşembe 18.48
Yalnızlık, herkesin zaman zaman yaşayabileceği normal bir duygudur. Ancak, yalnızlık uzun süre devam ederse, kişinin ruh sağlığını ve yaşam kalitesini olumsuz etkileyebilir. Bu nedenle, yalnızlıkla başa çıkmak için bazı yöntemler uygulamak önemlidir. İşte size yalnızlıkla başa çıkmak için bazı öneriler:
Kendinize karşı merhametli olun. Yalnız hissetmek, sizin kusurlu veya tuhaf biri olduğunuz anlamına gelmez. Kendinizi sevin, saygı duyun ve kibar davranın. Yaptıklarınızdan ve sahip olduklarınızdan memnun olun. Kendinizi yargılamayın veya suçlamayın. Sevdiğiniz birine nasıl davranıyorsanız, kendinize de öyle davranın.
Yalnızlıkla ilgili duygularınızı kabul edin ve ifade edin. Yalnızlıkla ilgili duygularınızı bastırmaya veya görmezden gelmeye çalışmayın. Bunun yerine, bu duyguları anlamaya ve paylaşmaya çalışın. Güvendiğiniz bir arkadaşınızla, ailenizle veya bir profesyonelle konuşun. Duygularınızı yazarak veya resimleyerek de dışa vurabilirsiniz.
Sosyal ilişkilerinizi geliştirin ve sürdürün. Yalnız hissettiğinizde, insanlardan uzaklaşmak yerine onlara yakınlaşmaya çalışın. Eski arkadaşlarınızla iletişime geçin veya yeni arkadaşlar edinin. Ortak ilgi alanlarınız olan insanlarla tanışmak için sosyal aktivitelere katılın. İnternet üzerinden de sosyal ağlar kurabilirsiniz.
Hobiler edinin veya yeni şeyler öğrenin. Yalnız hissettiğinizde, kendinizi boşlukta gibi hissedebilirsiniz. Bu durumda, size anlam ve amaç veren şeyler yapmaya çalışın. İlgi duyduğunuz bir hobi edinin veya yeni bir beceri öğrenin. Bu sayede hem kendinizi geliştirebilir hem de yeni insanlarla tanışabilirsiniz.
Evcil hayvan besleyin veya gönüllü olun. Evcil hayvanlar, yalnızlığa karşı harika dostlardır. Sizi sevgiyle karşılar, size eşlik eder ve sizi mutlu ederler. Eğer evcil hayvan besleyemiyorsanız, yerel bir barınağa gönüllü olabilirsiniz. Ayrıca, başka insanlara yardım etmek için gönüllü olabileceğiniz pek çok kurum vardır. Gönüllülük yapmak hem başkalarına fayda sağlar hem de kendinizi iyi hissetmenize yardımcı olur.
Teşekkür ederim
Yalnızlıkla başa çıkmak ya da yalnızlıktan kaçınmak gibi bir derdim yok. Akışına bıraktım.
Sevip de sevilmediysem, sevdiğimden başkasıyla da yapamıyorsam eğer yapmam gereken şey belli. Sevdiğim ama beni sevmeyen kişiyi unutmak, sevilmediğim ve başarısız bir insan gerçeğiyle yüzleşmektir.
Kalitesizlerin tezgahında pişmektense yalnızlığın cehenneminde yanmayı tercih ederim.
Başarısız 🚫❗
@Bidolutatlılık İşsiz ve yalnız erkek başarısızdır.
Yalnız kalmamaya çalışarak başa çıkıyorum. Yalnızlığı hiç mi hiç sevmem rabbim kimseyi hayatı boyunca yalnız bırakmasın.
Haklısın
Rica ediyorum her zaman
Kendimle mutluyum
Belli...
Ama hayatta tek başına geçmez insan bir yere kadar tek başına mutlu olabilir bence bu insanın kendini kandırmasından başka bir şey değil, o yüzden boşa demezler yalnızlık Allah'a mahsustur
Aynen öyle insanın sevgiye ihtiyacı olan ilgiye ihtiyacı olur kendini mutlu hissettirecek birine ihtiyacı olur cinsel ihtiyaçları olur ya insanız sonuçta yok Ben hayatımda kimseyi istemiyorum Ben yalnız mutluyum hayır mutlu değiliz sadece mutlu olmaya çalışıyoruz kendimizi böyle kandırıyoruz sen de bunu yapıyorsun kusura bakma ama
Senin kara kaş kara gözün sağolsun
Cevap
6Cevap
Çıkamıyorum kötü birsey bence ama bir de yanlış kişi ile beraber olmak var o daha da kötü
Haklısın
Yalnız kalmıyorum hiç. İş yeri ortamında bu mümkün değil.
İyi
Yalnızlığı seviyorum, ama twbi aile arkadaş çevresiyle sosyalleşmelerde olabiliyor
Bence de abi
Bekarken her hafta sonu arkadaş ortamım vardı şu an evliyim... yani hiç yalnız değildim
Evli olunca eski özgürlük olmuyor
Olsun böyle daha güzel. önceden hayatımın anlamı yoktu
Sen de haklısın
çıkmıyorum alıştım artık iyi hissettiriyor
Zaten insan zamanla alışıyor
Yalnızlıkla başa çıkmıyorum seviyorum
Gerçekten insanlar bazen aşırı derecede yoruyor
Yanlızim alıştım artık koymuyor
Gayet memnunum
Teşekkür ederim
Bi şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?