Eşime olan sevgim ve tutkum neden yavaş yavaş tükeniyor, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?

Eskiden çok kıskanırdım yakışıklı halen ama artık hiç kıskanmıyorum bana verdiği hiç bir şey yok tutku yok sevgi yok arşa çıkartan bir birleşim yok belki hiç hissetmediğim şeyler başkalarında bu adamda hiç yenilik yok bomboş geliyor ne tipi ne parası hiç bir şeyi artık kendime ait hissetmiyorum git gide sevgim tükenirken o bihaber
Eşime olan sevgim ve tutkum neden yavaş yavaş tükeniyor, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?
Cevapla