Eşimi artık sevmediğimi fark ettim, ilişkimizin bir heyecanı kalmadı. Tek çözüm ayrılık mı?

merhabalar 6 yıldır evliyim ben ve son 7-8 aydır eşime karşı bi soğuma geldi sosyal hayat, ikili ilişkimiz, cinsel hayatımız hiçbir yerde onu sevdiğimi hissedemiyorum eskiden can atardım yan yana olalım diye şu an işi uzasa da eve daha geç gelse diyorum, tek çözüm ayrılık öıdır?
ayrılık tek çözüm
ayrılmadan da çözüm bulabilirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşimi artık sevmediğimi fark ettim, ilişkimizin bir heyecanı kalmadı. Tek çözüm ayrılık mı?
Cevapla