Eşim artık beni istemediğini, sevmediğini, benim aciz bir kadın olduğumu söyledi. Nasıl pişman ederim?

evliyim ve eşimle dört aydır sorunlarımız var çok aşırı derecede sorun yaşıyoruz ve artık bana hiç bir şekilde istemediğini beni sevmediğini benim onu sevdiğim için aciz, gurursuz bir kadın olduğumu söyledi her yerden engelledi beni 6 aylık bir çocuğumuz var hala resmiyette evliyiz ama hiç bir diyaloğumuz yok engelledi çünkü her yerden dediğim gibi eşimi nasıl pişman edebilirim 🥺
Eşim artık beni istemediğini, sevmediğini, benim aciz bir kadın olduğumu söyledi. Nasıl pişman ederim?
Cevapla